ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
גבר ואישה נעצרו

הערמומיות של זוג הגנבים מנהגי מוניות

גניבה ערמומית: בני זוג נעצרו בחשד לגניבה מתוחכמת מנהגי מוניות | בין היתר גנבה הנוסעת מנהג המונית כסף בזמן שהכניס עגלת תינוק לתא המטען

הערמומיות של זוג הגנבים מנהגי מוניות
גונבת כסף מנהג מונית צילום: מצלמת דרך

נהג מונית הפיץ ביממה האחרונה סרטון ברשת, שם נראית אשה גונבת כסף בזמן שהוא מכניס את עגלת התינוק לתא המטען. חקירה מהירה של המשטרה הביאה למעצר בני הזוג.

"בשעה 21:25 ובקור של 12 מעלות, הוזמנתי לנסיעה דרך אפליקציית גט טקסי לרחוב באזור חיפה וזוג נוסעים עם תינוק עלו למונית" פורסם בפוסט על ידי נהג המונית. "הנוסעת נכנסה וביקשה שאעזור לבעלה להכניס את עגלת התינוק לתא המטען, כדי שהתינוק לא ישהה בחוץ בקור וברוחות. בכך ניצלה את התמימות והשירותיות שבי".

כפי שניתן לראות בסרטון, "בזמן שאני עוזר לבעלה להכניס את העגלה לתא המטען - ניצלה את הזמן כדי לגנוב את כספי". הצעירה נראית מביטה לעבר מצלמת הרכב, מחטטת בחפציו האישיים מעל מושב הנהג ושולפת משם ערימה של שטרות. "הכסף שעבדתי עליו יום שלם, הלך ברגע אחד של תמימות ועזרה לזולת", תיאר הנהג.

בעקבות הפצת הסרטון, המשטרה עצרה הבוקר זוג תושבי חיפה בגילאי 20 ו-30, בחשד שגנבו כסף מנהגי מוניות בחיפה, תוך כדי הונאתם והסחת דעתם. עד כה התקבלו תלונות דומות מנהגי מוניות נוספים שנפלו קורבנות באותה השיטה ובתחנת חיפה קוראים לקורבנות נוספים להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

נהג מונית בני זוג גניבה ומרמה חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד