י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אני לא אבי דיין" • פרסום ראשון

חבר העירייה נכנס לקואליציה והודח מש"ס

הרחוב החרדי בראש העין סוער: סיעת ש"ס המקומית בחרה שלא לקחת חלק בקואליציה של ראש העיר הנבחר, אך מקום שני ברשימה הספרדית בעיר דורון אמסלם, החליט להצטרף ובתמורה קיבל תפקידים נחשבים | מנכ"ל התנועה הספרדית חיים ביטון שיגר לו מכתב פיטורין ומתנער ממנו

חבר העירייה נכנס לקואליציה והודח מש"ס
אמסלם צילום: באדיבות המצלם

סוער בראש העין: לאחר שסיעת ש"ס המקומית החליטה לא להיכנס לקואליציה העירונית, בעקבות כך שראש סירב להעניק להם סגנות בשכר ותיק תרבות תורנית, הנציג שהצטרף לקואליציה הודח מהתנועה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מקום 2 ברשימת ש"ס המקומית, דורון אמסלם החליט להיעתר להצעת ראש העיר הנבחר שלום בן-משה ולקבל את תיקי החינוך התורני והרווחה בתמורה לכניסה לקואליציה, זאת בניגוד לעמדת התנועה.

השיכנועים של אמסלם בפני מנכ"ל התנועה והנהגת התנועה בכנסת ובעיר לא סייעו כאשר הם טענו כי יש להילחם נגד ראש העיר ולהישאר באופוזיציה למרות שראש העיר הצליח לגבש קואליציה משלו

בעקבות המקרה הרחוב החרדי בעיר סוער, כאשר יש מי שתומך במהלך של אמסלם ויש מי שתוקף. אתמול שיגר מנכ"ל ש"ס חיים ביטון מכתב פיטורין לאמסלם.

במכתב נכתב, "לאור כניסתך לקואליציה חרף העובדה כי הנהלת התנועה החליטה להישאר באופוזיציה, הוחלט להדיחך משורות התנועה על כל המשתמע מכך".

מנגד, בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מציג אמסלם את גרסתו ואומר: "למרות הצטרפותי לקואליציה אני עדיין במפלגת ש"ס, ולא פרשתי ממנה, אל תהפכו אותי לאבי דיין 2".

לדברי אמסלם, "זה נכון שהייתה לי מחלוקת עם תנועת ש"ס המרכזית לגבי הכניסה לקואליציה, אך השקפתי ופעולותיי נטולות אינטרסים חיצוניים וטובתו של הציבור עומדת לנגד עיניי תמיד".

"בנוסף", מציין אמסלם, "חשוב לי להיות אוזן קשובה לציבור ולא רק זה, אלא גם לחזק את החזית הדתית בקואליציה ולא להפקיר אותה חס ושלום ולמסור אותה לידי המפלגות החילוניות. בסופו של דבר, לשם כך הציבור בחר בנו וזה הדגל שלנו. על כן עמדתי בהבטחתי הראשית לציבור. אהיה תמיד לצד הציבור ואמשיך לפעול למענו ביתר שאת ובעוז".

מטעם מנכ"ל תנועת ש"ס חיים ביטון נמסר: "לצערי הרב טעינו בו, הוא בחור חדש שלא מבין בפוליטיקה. ישבנו איתו אני ומרגי והסברנו לו למה אסור להיכנס. יש יו"ר לתנועת ש"ס, שבהתייעצות עם הרבנים מקבל החלטות מתי להכנס ומתי לא והוא שמע את כל ההיבטים והחליט שלא נכנסים. גם מקום ראשון בראש העין ששימש במשך שתי קדנציות סגן ראש עיר יעקב אדמוני התנגד להכנס".

ראש העין ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד