י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא קופץ על המציאה

דיווח: לפיד הציע לאשכנזי הצעות מפתות

למרות שהבטיח לו את המקום השני ושיתוף פעולה בקבלת ההחלטות במפלגה, הרמטכ"ל לשעבר לא מתלהב וקופץ על המציאה | מקורביו מסרו ל'חדשות עשר' שהביא את דיווח כי הוא בוחן כמה הצעות שקיבל 

דיווח: לפיד הציע לאשכנזי הצעות מפתות
גבי אשכנזי / יאיר לפיד צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שצירף לשורותיו דמויות ביטחוניות חדשות, יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הרואה את עצמו כמנצח בקרב על ראשות הממשלה, ממשיך להיערך ליום שאחרי ומנסה להרכיב נבחרת של אישים רמי דרג, בעיקר בתחום הביטחוני.

עד כה הצליח לצרף לשורותיו מאז הבחירות הקודמות, את ראש אגף החקירות במשטרה לשעבר יואב סגלוביץ, סגן ראש השב"כ לשעבר רם בן ברק והאחרונה האלופה הראשונה בצה"ל אורנה ברביבאי - ראש אכ"א לשעבר.

על פי דיווח אמש של הכתב הפוליטי עקיבא נוביק ב'חדשות עשר', לפיד נפגש ביום שישי האחרון עם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי והציע לו את המקום השני במפלגתו, תוך הבטחה לקבלת תיק בכיר וכן השפעה מכרעת לגבי קבלת ההחלטות במפלגה, מקום שהיה שמור בעבר לשר החינוך לשעבר שי פירון, עמו הקים את מפלגת 'יש עתיד'.

מקורביו של אשכנזי מסרו בתגובה ל'חדשות עשר' כי הוא בוחן הצעות נדיבות שקיבל לפחות משתי מפלגות והוא לא מתכוון לקבל החלטה בשבוע הקרוב.

ממפלגת 'יש עתיד' מסרו: "יאיר לפיד מדבר עם כולם. לא נרחיב אודות פגישות שהוא מקיים".

יצוין כי בשבוע שעבר פורסם ב'ישראל היום' כי אשכנזי אומר בשיחות סגורות שהוא מקיים עם חבריו הקרובים, כי אם יחליט להצטרף לפוליטיקה יעשה זאת דרך 'הליכוד' ולא בראשות מפלגה עצמאית.

דיווח נוסף שפורסם בשבוע שעבר, אשכנזי מעדיף להצטרף דווקא למפלגת 'חוסן לישראל' של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, בכדי לסייע לו להחליף את נתניהו. 

יאיר לפיד גבי אשכנזי בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד