י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הגויים ביקשו הבה נגילה

לאחר שנתקעו בשלג: זלמן שטוב שימח בשדה

המסע של החסידים שנתקעו ברומניה כלל גם את זלמן שטוב שלא נשבר ופצח בשירה עם הגיטרה בשדה התעופה • שטוב גרם לשמחה גם בקרב הגויים ששהו במקום • צפו בתיעוד 

זלמן שטוב בשדה התעופה ביאס. צילומסך מתוך הוידאו
זלמן שטוב בשדה התעופה ביאס. צילומסך מתוך הוידאו

הקבוצה שנתקעה ביאסי שברמוניה בגלל סופת שלגים כבדה כללה גם את הזמר ובעל הרגש זלמן שטוב, שהגיע יחד עם הקבוצה לציון הרבי משטפנשט לתפילה ולהופעה קטנה.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', הקבוצה תכננה לחזור ביום שישי לארץ ישראל, אלא שסופת שלגים אדירה חסמה את שדה התעופה למשך שעות ארוכות וכל כמה שעות קורקעה טיסה נוספת.

שטוב עצמו מספר ל'בחדרי חרדים' את אשר אירע: "אחרי שבע שעות שהמתינו בשדה אשר במהלכן הטיסה נדחתה בעוד שעה ובעוד שעה, נמסר כי הטיסה לישראל בוטלה, ולא תתקיים".

לבחדרי חרדים' נודע כי תוך כדי ההתארגנויות הדחופות למציאת מלון בו יצליחו לעשות שבת, שלף הזמר זלמן שטוב את הגיטרה בשדה התעופה ההומה, ויחד עם הרבנים, ביניהם הרב סלומון ממוסדות שטפנשט, הרב חיים גשטטנר מעורכי עיתון 'המודיע' ועוד רבנים - עשו קבלת שבת המונית בסגנון קרליבך, תוך כדי שגויים רבים צופים ואפילו מבקשים מהזמר לשיר את 'הבה נגילה'".

זלמן שטוב מספר כי דווקא בשעה כזאת של מצוקה וחוסר ידיעה מוחלטת על מה יקרה, דווקא שם חווה את אחת התפילות היותר מרגשות שהיו לו. "ראיתי איך אנשים התחברו לשירה, יהודים וגויים, כולם שם נתקעו ולכולם יש לב שמוזיקה מדברת אליו".

רומניה יאס זלמן שטוב שטפנשט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד