י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי כחודש

נעצר מפעיל מעבדת סמים בשכונה חרדית

פחות מחודש לאחר פשיטה על מעבדת סמים בלב שכונת 'בית ישראל' בירושלים, נעצר חשוד בנתב"ג עם שובו לארץ ומעצרו הוארך 

נעצר מפעיל מעבדת סמים בשכונה חרדית
מעבדת קנביס בפתח תקווה צילום: דוברות המשטרה

כחודש לאחר שאותרה מעבדת סמים בלב שכונת בית ישראל בירושלים, נעצר בסופ"ש צעיר בשנות ה-20 כשנחת בנתב"ג, בחשד שהפעיל את המעבדה, מעצרו הוארך לקראת הגשת כתב אישום.

בז' טבת דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי כוחות משטרה פשטו על מבנה ברחוב הנגר בשכונת בית ישראל בירושלים, בעקבות מידע מודיעיני על מעבדת סמים הפועלת במקום. במשטרה אישרו כי מדובר במעבדת סמים אך סיפר לפרט מעבר לכך. בדירה, כך מתברר, אותרו כ-26 ק"ג סמים מסוג 'קנאביס', ציוד ואמצעים שונים לגידול.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה סמויה שהביאה לאיתור זהותו של חשוד, צעיר בשנות ה-20 תושב מעלה אדומים, שעל פי החשד השכיר את המחסן בלב השכונה החרדית. במהלך סוף השבוע, עם שובו של החשוד לארץ, הוא נעצר על ידי השוטרים בנתב"ג והובא לחקירה במשטרה בחשד לגידול, סחר והפצה של סמים מסוכנים.

הבוקר (ראשון), הוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד ליום רביעי השבוע, אז הפרקליטות צפוייה להגיש נגדו כתב אישום.

במהלך פשיטת המשטרה על הדירה, בחורים מישיבת 'מיר' הגרים בסמיכות לדירה, סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי מזה תקופה הם חושדים לפעילות חריגה, מאחר ולאחרונה הבחינו מספר פעמים בשני צעירים רכובים על אופנועים מגיעים מידי שבוע לדירה. לדבריהם, אותם רוכבי אופנוע נפגשו על פי החשד עם נערי שוליים בפאתי השכונה, להם העבירו את הסמים, על פי הזמנה.

במשטרה ציינו, "פעם נוספת אנו עדים לחשוד המנסה להפעיל מעבדת סמים מסוכנים במקום שאמור להיות נסתר מעיני המשטרה בתוך מחסן ובליבה של שכונה חרדית, אך היכולות של המשטרה בשטח אשר מתחברות יחד עם הפעילות המודיעינית הנרחבת שמבוצעת ברחבי העיר, תחשוף ותביא לתפיסתן של מעבדות הסמים בכל מקום אשר יוקמו, וכמובן למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים".

מעבדת סמים שכונת בית ישראל קנביס הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד