י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלו הפרמטרים של גוגל לדירוג אתרים

אין בעל אתר אשר אינו רוצה שהאתר שלו יגיע לעמוד הראשון ולמקום הראשון אך אין מה לעשות זאת אינה משימה פשוטה ולרבים אף בלתי אפשרית • יש לדעת מה הם הפרמטרים שגוגל מחליטה שיהיה למיקום אתר • אך ישנם הרבה דברים שגוגל אינה מספרת לנו ומקדמי האתרים צריכים לנסות בשיטות שונות ואולי לפגוע בשיטה הנכונה

אלו הפרמטרים של גוגל לדירוג אתרים
קידום אתרים בגוגל צילום: pixsabay

אין בעל אתר אשר אינו רוצה שהאתר שלו יגיע לעמוד הראשון ולמקום הראשון. אך אין מה לעשות זאת אינה משימה פשוטה ולרבים אף בלתי אפשרית, יש לדעת מה הם הפרמטרים שגוגל מחליטה שיהיה למיקום אתר אך ישנם הרבה דברים שגוגל אינה מספרת לנו ומקדמי האתרים צריכים לנסות בשיטות שונות ואולי לפגוע בשיטה הנכונה.

אנו לא בדיוק יודעים באופן חד משמעי אילו מהקריטריונים לקידום אתר הם החשובים ביורת ואליו החשובים פחות אבל למקדמי האתרים כיום יש השערות רבות וכל מקדם בוחר בדרך הנוחה ביותר בשבילו.

הפרמטרים המרכזיים לקידום אתר

לוותק האתר יש ללא כל צל של ספק השפעה על המהירות והקלות שניתן לקדם אותו, בבירור רואים שאתרים וותיקים שנמצאים בגוגל הרבה שנים רוב הזמן נמצאים במקום הראשון ולא האתרים החדשים.

קישורים אשר יוצאים מהאתר שלכם לאתרים אחרים חייבים להיות לאתרים איכותיים שגוגל מכבד ונתן להם דירוג גבוה

מהירות העלייה של האתר והמעבר בין עמודים חייב להיות לא יותר משלושה שניות כי אז כבר גוגל מורידה דרוג לאתר.

כאשר הקוד של האתר נקי ויש בו פחות ופחות שגיאות גוגל עלולה להעלות את הדירוג יותר ויותר מכיוון שלרוב קוד נקי מספק חווית משתמש גבוהה.

הזמן שבו שוהה גולש באתר הוא פרמטר מאד חשוב לגורמי הדירוג, גוגל מאמינה שככל גולש נמצא יותר זמן באתר באופן פעיל כך הוא נהנה מהאתר והאתר היה לפי דעתו שימושי ורלוונטי.

וכמובן התוכן שהוא בבירור הפרמטר החשוב ביותר שעליו מדרגת גוגל אתרים, התוכן שבאתר חייב להיות איכותי, מעניין, רלוונטי ויוכל לענות על כמה שיותר שאלות שיש לגולש.

אז בעניין דירוג אתר - הדרך הטובה ביותר לקדם אתר היא שכירת שירותיו של איש מקצוע אמין, איכותי ובעל הניסיון הרבה והמוכח ביותר שביכולתכם לשכור, רק אדם מקצועי ביותר שמבין לעומק את אומנות קידום האתרים באמת יוכל להביא את האתר שלכם לעמוד הראשון בחיפוש מילות במפתח של המקצוע שלכם, והאיש הנכון בסכום בנכון יוכל אף להביא אתכם למקום הראשון.

גוגל קידום אתרים אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד