י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשד לרצח כפול

בני זוג חרדים אותרו דקורים וללא רוח חיים

בני זוג שחזרו בתשובה, בשנות השבעים לחייהם אותרו בביתם כשהם דקורים וללא רוח חיים | החשד: השניים נרצחו; טרם ברור האם על רקע לאומני או פלילי

בני זוג חרדים אותרו דקורים וללא רוח חיים
הכניסה לבניין צילום: דוברות המשטרה

בשעות אחר הצהרים (ראשון) אותרו בני זוג בשנות ה-70 לחייהם, כשהוא דקורים וללא רוח חיים, בביתם ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. צוותי מד"א קבעו את מותם של בני הזוג.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה וצוותי מז"פ בודקים את הדירה בניסיון לברר את נסיבות המוות של בני הזוג. בשלב זה, טרם ברור איך בני הזוג מצאו את מותם, ובמשטרה אומרים כי כל כיווני החקירה נבדקים. צוותי זק"א נמצאים במקום לטפל בכבוד המת.

"מדובר בזירת רצח. יש בזירה שני אנשים מבוגרים, ואנחנו יודעים שהם נרצחו" אמר בזירת האירוע מפקד תחנת עוז במשטרה, סגן-ניצב שימי מרציאנו. "מחוז ירושלים מפעיל את כל האמצעים שברשותו כדי להגיע למרצחים. כל הכיוונים נבדקים". 

בני הזוג אותרו, לאחר שבתם לא הצליחה להשיג את הוריה מאז יום חמישי האחרון, וזו פנתה למשטרה ואלה הזעיקו את צוותי הכיבוי. "דווח לנו ע"י משטרת ישראל, על זוג אשר לא עונה בביתו ברחוב אלקחי בארמון הנציב, ויש חשש לחייהם" סיפר רס"ל דני ראדה מפקד צוותי כיבוי והצלה שנכנס ראשון לדירה. "הגענו תוך זמן קצר למקום, ודרך מרפסת השכנים השתלשלנו אל תוך הבית".

רס"ל דני ראדה אמר "לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים, פתחנו מיד את הדירה לכוחות הרפואה והמשטרה, אך לצערנו תוך זמן קצר אנשי הרפואה קבעו את מותם של הדיירים".

אחד השכנים, סיפר לצוותי החירום, כי הבעל, חוזר בתשובה, נוהג להתפלל יחד איתו בבית הכנסת, אך בשבת האחרונה זה נעדר מהתפילות בבית הכנסת.

חובש רפואת חירום במד"א יואב פרנקל ופראמדיקית מד"א בר עזר סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו גבר ואישה כבני 70 שוכבים מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

"מדובר באדם שהתחשב באשתו בצורה בלתי רגילה" סיפר אחד השכנים. לדבריו, הבעל חזר בתשובה לפני עשרות שנים, ובמשך השנים תמך באשתו החולה.

בני זוג ארמון הנציב ללא רוח חיים סימני אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד