י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקיים בנו חכמי ישראל

תקווה בויז'ניץ: האם הרבי יגיע לשבת שירה

בחסידות ויז'ניץ מעתירים לרפואתו של הרבי, הסובל מחום בימים האחרונים ומקווים כי ישוב לשבת שירה לקריה בבני ברק, אשר זוהי אחת השבתות העמוסות בשנה בחצר, כשהשיא הוא "שירת הים" בצוותא בטיש בליל שבת | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

האדמו"ר מויז'ניץ.
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מויז'ניץ סובל בימים האחרונים מחום גבוה, לפני כשבועיים היה אמור האדמו"ר לשוב ארצה ממנוחה בחלדודנא, אך נשאר לכמה ימים נוספים בשל חולשתו. 

מקורביו של הרבי אף ביקשו שיישאר עוד כמה ימים עד שיעבור החום, אך הוא התעקש להשתתף במעמד הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת נינו הקטן משה נתן נטע הגר ז"ל, שהוכנס ביום חמישי האחרון לבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק, במלאות השנה לפטירתו. 

במעמד עצמו ביקש הרבי מהציבור, שלא יעברו אצלו לקבלת 'שלום עליכם', זאת בשל חולשתו, וביקש שיעשו זאת רק במוצאי השבת. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר סעודה שלישית במוצאי שבת פרשת בא, התבטא האדמו"ר לקהל בענווה: "עדיין לא עשיתי מספיק ולא חזרתי בתשובה שלמה, ובגלל זה עדיין אני עם חום גבוה, לכן אני מבקש את מחילת הציבור שגם הפעם לא יעברו אצלי לאמירת שלום".

אתמול (ראשון) כשהחום לא ירד, הורה רופאו האישי ד"ר לווינגר, מבכירי הרופאים בבית החולים לניאדו בנתניה, על מתן תרופה אנטיביוטית דרך הווריד. רופאו האישי של הרבי אף מסר למקורבים, שלאף אחד אין כניסה לחדרו של הרבי בבית החולים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

האדמו"ר צפוי להשתחרר הערב למנוחה בדירתו של הנגיד ר' אהרן הלפרין בקרית צאנז נתניה.

על פי הנראה, מנוחת הרבי תימשך על לאחר שבת שירה הקרובה, הידועה בחסידות מהשבתות שהקפידו להגיע בהמוניהם לרגל שירת הים, וכפי שכבר לפני כמה שבועות פורסם בחסידות על הגרלות של בתי האכסניא בקריה למי שמגיע לשבות וזאת עקב עומס החסידים.

חסידות ויז'ניץ בית חולים לניאדו שבת שירה חום גבוה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד