י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

קיצונים מתנכלים לראש הישיבה וחבר ועדת הרבנים הדגלאית בי-ם

חבר ועדת הרבנים הדגלאית בירושלים וראש ישיבת 'תורת זאב' הגר"ב סולובייצ'יק סובל מזה תקופה ארוכה מהתנכלות שהולכת וגוברת, בידי קיצוניים שמשחיתים את דלת ביתו ומטילים אימה על בני המשפחה | אנשי ביתו של הגר"ב מתכוונים להתקין מצלמות אבטחה לאיתור החשודים

 קיצונים מתנכלים לראש הישיבה וחבר ועדת הרבנים הדגלאית בי-ם
הגר"ב סולובייצ'יק צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: ראש ישיבת 'תורת זאב' וחבר ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים, הגר"ב סולובייצ'יק, נפל קורבן להתנכלות ממושכת של גורמים קיצוניים, והוא נתון לאיומים והצקות חוזרות ונשנות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשבועות האחרונים, גורמים קיצוניים הדביקו את דלת ביתו של ראש הישיבה ברחוב צפניה בירושלים מספר פעמים עם דבק וזפת.

משפחתו של הרב סולובייצ'יק איננה יודעת לזהות את הפורעים שמגיעים רעולי פנים, פוגעים ומשרים פחד תמידי על ראש הישיבה ורעייתו.

בעקבות המקרים החוזרים ונשנים, אנשי ביתו של ראש הישיבה צפויים להתקין מצלמות סביב ביתו, השוכן לא הרחק ממאה-שערים, ואף להציב אבטחה במידת הצורך.

הרב סולובייצ'יק עלה בשנה האחרונה פעמים רבות לכותרות, בעיקר סביב המערכת המוניציפלית בירושלים, בעת שבמסגרת חברותו בוועדת הרבנים של דגל התורה ניסה להעביר את תמיכת המפלגה ביוסי דייטש, המועמד החרדי. 

בנוסף, משמש הרב סולובייצ'יק כראש ישיבת 'תורת זאב' בשכונת רמת שלמה וחבר ב'וועד הישיבות', העוסק רבות בסוגיית גיוס בני הישיבות ואף נועד עם בכירי צה"ל ומערכת הביטחון בנושאים אלו.

כאמור, לא ברור מי עומד מאחורי הדבקת הדלת וההתנכלות לגר"ב סולובייצ'יק, שנעשית בדומה להטרדות שביצעו לראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן.

הרב ברוך סולובייצ'יק דגל התורה התנכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד