י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נוח בשלום על משכבך"

השחקן במחווה מרגשת לצעיר החרדי שנהרג

שחקן כדורסל נכרי בקבוצת 'מיאמי היט', ביצע מחווה מרגשת לעיני רבבות, בעקבות מותו הטראגי של בחור הישיבה שמואל פרקש בן ה-16, שסיפור נפילתו נגע לליבו של השחקן שלא הכיר אותו בכלל  

השחקן במחווה מרגשת לצעיר החרדי שנהרג
הכיתוב על סוליית הנעל של השחקן צילום: Miami Heat / Courtesy

מותו הטראגי של שמואל פרקש בן ה-16 במיאמי, נגע לליבו של ג'וסטיס וינסלו, שחקן כדורסל בקבוצת 'מיאמי היט'.

וינסלו מתגורר באזור בו נפל הצעיר החרדי שמואל פרקש ז"ל אל מותו ביום רביעי שעבר, "טיפוס ממרפסת למרפסת היה מוכר לי כמישהו שחי באזור כבר כמעט חצי עשור", כך אמר השחקן ל'מיאמי הראלד'.

"שמעתי על זה וזה משהו שאני חושב שאנשים רבים עושים, במיוחד עם כמות הדירות במיאמי", אמר וינסלו בחדר ההלבשה לאחר המשחק של קבוצתו נגד בוסטון סלטיקס ביום חמישי במיאמי, "אני מכיר אנשים באופן אישי שעשו את זה, ובמבט לאחור, כנראה לא הייתי צריך לתת להם לעשות את זה או משהו כזה, זה מצב קשה, במיוחד עבור הצעיר".

השחקן לקח את המוות של הצעיר החרדי ללב, ובמחווה מרגשת כתב בצבע לבן על הצד החיצוני של הנעליים שלו שהיו בצבע שחור, "נוח בשלום על משכבך שמואל פרקש".

כזכור, כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', צעיר חרדי בשם שמואל פרקש בן ה-16, נפל מהמרפסת בקומה התשיעית במיאמי ביץ פלורידה ונהרג.

האסון אירע ביום רביעי האחרון בשעה 20:00, ברחוב 53 ליד רחוב קולינס אווניו. הבחור הגיעה לביתו וגילה דלת נעולה כשאף אחד לא בבית, הוא עלה לקומה העשירית וביקש מהשכן מעליו להיכנס לביתו דרך המרפסת שלו. השכן אישר לו. שמואל ז"ל ניסה לרדת דרך המרפסת של השכן למרפסת שבביתו, אך החליק לרחוב ונהרג במקום, לכוחות ההצלה שהגיעו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

חבריו סיפרו כי רק באותו היום מלאו לשמואל 16 שנים, כך שנולד ונפטר באותו תאריך.

יהי זכרו ברוך.

צעיר חרדי שחקן מחווה אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד