י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעל הייסורים

הרב החזן מבני ברק הלך לעולמו בפתאומיות

בני התורה הספרדים בבני ברק נדהמו לשמוע בכאב על פטירתו בפתאומיות של החזן והפייטן האהוב ר' אליהו ברסאנו ז"ל, לאחר שטיפול רפואי שעבר הסתבך

הרב החזן מבני ברק הלך לעולמו בפתאומיות
ר' אליהו ז"ל צילום: פלאש 90

ברוך דיין האמת: בבני ברק הלך לעולמו אמש (שני) בפתאומיות החזן ר' אליהו ברסאנו ז"ל, מחשובי בני התורה הספרדים בעיר התורה והחסידות.

ר' אליהו היה דמות דומיננטית ומוכרת בקרב ציבור בני התורה הספרדים, במשך שנים רבות התפלל וכיהן כשליח ציבור נאמן בכמה וכמה מקומות ברחבי הארץ.

הוא למעשה היה זה שהנחיל את נושא התפילות, השירה והפיוט לדורות הבאים, מתוך מסירות נפש ממש.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אישיות מיוחדת, אדם נעים הליכות וירא שמים, שזכה להקים משפחה לתפארת וזכה להיות נערץ ואהוב על כולם.

ר' אליהו ז"ל היה בעל יסורים, ואף על פי כן תמיד שמח וחייך, והשרה אווירה טובה ונעימה על סובביו.

הזמר אלעד כהן סופד בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ואומר: "זה לא נתפס ולא מצליח לעכל את הידיעה על פטירתו של ר' אליהו. כולנו גדלנו עליך כילדים קטנים הבאים לשיר את שירת הבקשות שאותה כל כך אהבת, שהייתה חלק בלתי נפרד מחייך, תמיד באהבה, תמיד בחיוך בשמחה ובנעימות".

"כל אירוע, כל הילולא, כל שבת פיוטים, אתה הראשון שהגעת לעודד ולשמח את הציבור, נטו בשביל השבת אחים והדיבוק חברים. לעולם לא דרשת כסף או כבוד. שמחת ושימחת את הסובבים והיית מקור השראה לכולנו, על אף כל הייסורים והמכאובים, והיו רבים כאלו, תמיד נשארת אופטימי, שמח ומחייך".

ביום רביעי שעבר הובהל לבית החולים לאחר שחש בכאבים, שם הוכנס במהירות על פי עצת הרופאים לצינתור, ולמגינת לב הסתבך הטיפול ומאז מצבו רק הלך והידרדר.

השאיר אחריו משפחה לתפארת וציבור גדול של קהל אוהבים.

הלוויתו יצאה אמש בשעה 22:00 בערב מישיבת 'תיקוני אליהו' ברחוב השומר בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה, שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חזן נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד