י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ראיון בחירות

ח"כ אזולאי מצנן התלהבות מה'מפץ'. צפו

בתנועת ש"ס מתגלה התנגדות חריפה לאפשרות של איחוד המפלגות החרדיות, לאחר שהח"כים מרגי ומלכיאלי הסבירו כי המהלך יבריח מצביעי ש"ס שאינם חרדים, גם ח"כ אזולאי מצטרף | איך ש"ס נערכת לבחירות, מה דעתו לגבי איחוד עם אלי ישי ומי ירכיב את הרשימה הבאה • צפו

ח"כ אזולאי מצנן התלהבות מה'מפץ'. צפו
ינון אזולאי, ש"ס צילום: בחדרי חרדים

בעודו נערך להיבחר מחדש לכנסת ה-21 ברשימת ש"ס, חבר הכנסת ינון אזולאי, יוצא למתקפה נגד יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי, כשהוא רומז כי הוא שווה קול אחד בלבד ומזהיר מפני אפשרות של 'מפץ החרדי' ואומר: "אנחנו לא צריכים את זה".

אזולאי אומר את הדברים בראיון קצר שקיים איתו הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים'.

תחילה הוא נשאל לגבי היערכותה של תנועת ש"ס לבחירות.

"ש"ס כבר ערוכה ומוכנה, נמצאים בשטח בכל רגע נתון, אני אישית נמצא בסיורים אבל הפגרה נותנת לי הזדמנות לחפור לעומק בשטח לפגוש את האנשים שלנו ולשמוע את צרכיהם ולהשתדל לעזור להם", אומר אזולאי.

על המפץ החרדי, שמעסיק יותר מכל את התקשורת החרדית בימים אלה, אומר הח"כ: "אני עדיין לא רואה את המפץ הזה, הדיבורים נמצאים רק בכותרות שהן מפוצצות, אני חושב שאנחנו לא צריכים את זה, יש לנו קהל מצביעים גדול מהמסורתיים; מקריית שמונה, מאופקים מעכו ומטבריה ומקומות שאין בהם חרדים. לכן אני חשוב שאנחנו יכולים לשמר את כוחה של התנועה ולהעלות בכוח שלנו אם לא תהיה אחדות".

עוד הוסיף אזולאי בראיון ל'בחדרי חרדים', "אחדות זה טוב אבל צריך לעשות את זה יום אחרי הבחירות וכמובן לשמור על אחדות במלל שלנו ובאחווה אחד עם השני".

אפשרות לאיחוד עם אלי ישי, הוא דוחה על הסף: "לא צריך סקרים, סתם התקשורת מתייחסת אליו ומעלה אותו, אם הוא רוצה להיות מצביע של ש"ס הוא יכול לגשת לקלפי ולהצביע, יש לו את הקול שלו והוא יכול ללכת להצביע ש"ס. אנחנו לא בודקים כל אחד מה הוא הצביע, אני חושב שזה מספיק ולא צריך להתעסק עם זה".

על הרכב הרשימה הבאה לכנסת, "אנחנו מתבטלים לגדולי התורה ומה שהם יחליטו אנחנו נעשה ובכל מצב אנחנו עובדים למען תנועת ש"ס, הערכים היהדות ובני התורה כמובן", מבהיר אזולאי.

ינון אזולאי ש"ס מפץ פוליטי בחירות 2019 ראיון מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד