י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראש הישיבה ניחם

הרצח בארמון הנציב: "תיקונים של הדור"

ראש ישיבת 'בני ציון' הגרב"צ מוצפי, הגיע לנחם את משפחת כדורי, לאחר הרצח הנורא, ונשא בפניהם דברי ניחומים 

הגרב"צ מוצפי בניחום האבלים היום. צילום: באדיבות המצלם
הגרב"צ מוצפי בניחום האבלים היום. צילום: באדיבות המצלם

הרצח בארמון הנציב: הגאון רבי בן ציון מוצפי, ראש ישיבת "בני ציון" ומגדולי הרבנים הספרדים בדורנו, הגיע בצהריים לניחום אבלים אצל בני הזוג כדורי, שנרצחו בביתם בשכונת ארמון הנציב. 

במהלך ניחום האבלים בבית הבן שבשכונת רמות א' בירושלים, חזקם רבי בן ציון על כך שהם זכו להיות אנשים מיוחדים שאין בדור שלנו, הרב מוצפי התבטא "הם קרבנות ציבור. תיקונים של הדור".

הרב מוצפי מכיר היטב את המשפחה, בהיות הבן, הרב ניתאי כדורי, מוסר שיעורים בבית הכנסת מוסאיוף. הבן סיפר שאביו המנוח לעצמו לא רצה כלום, תמיד רצה שיהיה רק לאחרים. 

כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חקירת בני הזוג הרב יהודה  (71) ואשתו תמר (68) הי"ד קיבלה אתמול (שלישי) תפנית משמעותית, שבשלב זה לא ניתן לפרט עליה, בעקבות צו איסור הפרסום שהוטל על כל פרטי החקירה, מה שכן ניתן לומר השלב זה, שמתחזק החשד כי הרצח בוצע על רקע לאומני.

בני הזוג הובאו למנוחות ביום שני, כאשר בני המשפחה מתייחסים לרצח כאל פיגוע על רקע לאומני, אך סירבו לדבר על כך גלויות. אחד הבנים ספד ואמר בכאב לב "אמא שלי התחבאה כל החיים בבית" לאחר שזו הייתה נפגעת חרדה בשלושה פיגועי טרור, "ובסוף המחבל נכנס לבית וגבה את שלו שם".

 

ארמון הנציב רצח הרב בן ציון מוצפי יהודה ותמר כדורי ז"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד