י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עימות חזיתי וחסר תקדים

"נתניהו גורר את כל המדינה למטה. זה עצוב"

בסביבתו הקרובה של היועמ"ש תוקפים: "ראש הממשלה גורר את כל המדינה למטה. זה עצוב וזה יפגע בכולנו" • על תהליך העבודה בתיקי נתניהו: "נמשך כסדרו ומתנהל כמתוכנן" • נתניהו: "מצער שמפנים אצבע מאשימה כלפי רה"מ"

"נתניהו גורר את כל המדינה למטה. זה עצוב"
אביחי מנדלבליט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצעד חריג מאוד הסכים היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט להיפגש בשבוע הבא עם פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נבות תל צור, כדי לדון בשאלה אם לפרסם החלטה על שימוע לפני הבחירות.

במכתב התשובה ששיגר הערב (חמישי) מלשכת היועץ המשפטי לממשלה, במענה לפניית פרקליטו של ראש הממשלה נאמר כי תהליך העבודה על תיקי החקירה הנוגעים לנתניהו, אשר החל עוד לפני ההחלטה להקדים את הבחירות - נמשך כסדרו ומתנהל כמתוכנן.

בתוך כך, נאות היועץ המשפטי לממשלה לקיים בשבוע הבא פגישה עם בא כוחו של ראש הממשלה בעניין זה, על פי בקשתם. על פי היועמ"ש: "הפגישה תעסוק בעניין זה בלבד, ולא תעסוק בשום נושא אחר".

ובינתיים, בסביבתו הקרובה של מנדלבליט תוקפים בצורה חסרת תקדים את נתניהו: "דףהמסרים מגד מוסד היועץ ונגדו מגיע מלמעלה".

לדבריו: "ראש הממשלה גורר את כל המדינה למטה. זה עצוב וזה יפגע בכולנו". כך פורסם הערב במהדורה של "החדשות".

מהליכוד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו לא עוסק במסרים נגד היועמ״ש אלא אך ורק בדרישה להליך הוגן, כפי שמגיע לכל אזרח".

"בהליך הוגן עוברים כ-18 חודשים בין המלצות משטרה להחלטה על שימוע. במקרה של ראש הממשלה נתניהו זה לוקח ימים ספורים בלבד והדברים יפורסמו באופן חד צדדי לפני הבחירות מבלי לאפשר לראש הממשלה להפריך את הטענות נגדו".

עוד נמסר מהליכוד כי "מצער שמפנים אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה שמעלה דרישה בסיסית להליך הוגן והימנעות מהתערבות בבחירות, בשעה שעוברים לסדר היום על שלוש שנים של לחץ בריוני על היועמ״ש כדי שיאשים את ראש הממשלה נתניהו בכל מחיר".

 

אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו ראש הממשלה חקירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד