ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

סאטמר מתרגשת: הראב"ד הישיש מגיע לארץ

ראב"ד סאטמר, הגריח"מ פרידמן, ינחת הערב לקראת חתונת נכדו עם בת הזקונים של האדמו"ר מתולדות אהרן • 'העדה' תקיים ישיבת עבודה מיוחדת • הלו"ז המלא

הראב"ד הישיש לשמאלו של האדמו"ר מסאטמר. צילום: ארכיון
הראב"ד הישיש לשמאלו של האדמו"ר מסאטמר. צילום: ארכיון

חסידי סאטמר בארץ מתרגשים לקראת הופעתו של הגאון הישיש רבי ישראל חיים מנשה פרידמן, ראב"ד סאטמר, שינחת היום (ב') לביקור בארץ הקודש.

הרב פרידמן מגיע ארצה כדי להשתתף בשמחת נישואי נכדו, החתן נתן פרידמן, בן לבנו הרה"צ רבי ברוך אברהם - דומ"ץ סאטמאר העריסון בויליאמסבורג שינשא עם בת הזקונים של האדמו"ר מתולדות אהרן ביום רביעי הקרוב, ט"ו בשבט, בבית-שמש.

ברחובות ירושלים נתלו מודעות ענק המקבלות את פניו.

אחד מעסקני חסידות סאטמר מסביר ל'בחדרי חרדים': "הופעתו של הראב"ד בארץ מהווה התרגשות מיוחדת. הוא נושא דגל החינוך הטהור, משמש כנשיא מוסדות רמ"א ועומד תמיד לימין המערכות לקדושת ירושלים".

הערב, יום שני, יתקיים מעמד קבלת פנים ענק ברחבת בית המדרש 'אהל רחל - סאטמר' ברחוב יואל .

זקני 'העדה' לצד הצעירים, יתאספו לקבל את פניו ברחובה של עיר בליווי תזמורת, בראשות הרה"צ רבי חיים צבי טיטלבוים - בנו הגדול של האדמו"ר מסאטמר ובהשתתפות חברי בד"ץ 'העדה' שיקיימו ישיבת בד"ץ מיוחדת יחד עם הראב"ד.

לביקור בארץ יצטרפו מאות מחסידי סאטמר מארה"ב.

במוצ"ש פרשת יתרו תתקיים שמחת שבע ברכות לכבודו של הראב"ד על ידי קהילת יטב לב סאטמאר בבית-המדרש הגדול 'ויואל משה' בשכונת עזרת תורה בירושלים,

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד