י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוף לציר?

ש"ס תוקפת את דגל: "בגדה באמון שנתנו בה - יהיו לכך השלכות"

תנועת ש"ס יוצאת למתקפה חריפה נגד תנועת 'דגל התורה' בעקבות כניסתה לקואליציה העירונית בבית שמש כאשר היא מותירה את סיעת ש"ס המקומית מחוץ לקואליציה • "התנועה רואה בחומרה רבה את התנהלות דגל התורה בבית שמש, אשר הפרה באופן בוטה את הסיכומים עמנו"

ש"ס תוקפת את דגל: "בגדה באמון שנתנו בה - יהיו לכך השלכות"
גפני ודרעי צילום: פלאש 90

תנועת 'ש"ס' יוצאת למתקפה חריגה נגד תנועת "דגל התורה' בעקבות כניסתם לקואליציה העירונית בבית שמש, כאשר סיעת 'ש"ס' המקומית נותרה מחוץ לקואליציה.

בהודעה ששיגרו הערב מטעת תנועת ש"ס נמסר כי "תנועת ש״ס רואה בחומרה רבה את התנהלות דגל התורה בבית שמש, אשר הפרה באופן בוטה את הסיכומים עמנו וניהלה בחשאיות מו״מ לכניסה לקואליציית בלוך - חרף כל ההתנגדות שהביעה כביכול".

בש"ס טוענים עוד כי "במהלך כל התקופה האחרונה, הוצעו לש״ס כל התפקידים שהוצעו לדגל התורה ואף יותר מכך, אך לאור בקשת דגל התורה שנומקה בשל ״ענייני הדת״, דחתה ש״ס את ההצעות ונשארה נאמנה לשיתוף הפעולה".

"זאת ועוד", בש"ס מתייחסים לפרסום של 'בחדרי חרדים' בסוף השבוע החולף ואומרים כי "גם כשנפוצו שמועות שדגל התורה מנהלים מו״מ מאחורי גבנו - הם דאגו להכחישם".

בש"ס מחריפים את הטון ואומרים כי "השבוע התברר שהיו אמת בשמועות, ודגל התורה אכן נהגה בכפל פנים, ובגדה באמון שנתנו בה. למעשה חמור זה יהיו השלכות בעתיד'.

נציין כי בימים אלו מקיימים ש"ס ודגל התורה ציר פוליטי בעיר אלעד; שתי הסיעות מתחזקות גוש פוליטי המהווה 'גוש חוסם' נגד ראש העיר ישראל פרוש, כאשר בשלב זה טרם ברור מה יהיו ההשלכות.

ש"ס דגל התורה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד