ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

משפצים? הכירו את הלהיט החדש: בניה בגבס

סיור במפעל הגבס של 'טמבור' בעכו מוכיח: יותר קל, זול ויעיל לשפץ דירה ולשנותה, מאשר להשיג אחת חדשה • צפו בראיון עם מנהל המפעל • ויש גם גלריה מתהליך הכנת הגבס

משפצים? הכירו את הלהיט החדש: בניה בגבס
קובי הר צבי



המותג 'טמבור' מזוהה בכל בית בישראל עם מוצרי צבע, לא רבים יודעים, אבל במהלך השנתיים האחרונות חדרה טמבור לתחום הגבס ומוצריו בהצלחה מרשימה למדי.

למי שטרם הבין, בניה בגבס היא היום ה'להיט' האחרון בתחום הבניה, החסכון המשמעותי במחיר, היכולת לעצב מחדש בית קיים בסכומים מגוחכים והתפעול הנקי והנוח בהרבה מבניה רגילה - הוביל את הגבס לפסגת הביקוש ולצמיחה חסרת תקדים.

צפו בראיון עם אייל הכט, מנכ"ל 'טמבור גבס':



סיור מדוקדק במפעל המרכזי הממוקם בעיר עכו, המופעל 24 שעות ביממה, מגלה שיטות עבודה חדישות, ממוכנות כמעט לחלוטין, לדברי החברה הושקעו במפעל ובחדירה לשוק הגבס, שהיה מונופול - 150 מיליון שקל.

המפעל מייצר לוחות גבס בשיטת הסרט הנע, ללא מגע יד אדם כלל, החל משלב עירוב החומרים ויציקתם אל בין הלוחות, עבור בתהליך הייבוש וכלה בחיתוך כפול ומדויק על פי נתוני ההזמנה.

המפעל מספק 5 סוגים שונים של לוחות, החל מהלוח הסטנדרטי, לוח בעל עמידות גבוהה באש - למבנים בעלי דרישות גבוהות כגני ילדים, לוח בעל עמידות ייחודית לרטיבות לקירות אמבטיה למשל, לוח המשלב עמידות כפולה ולוח שהוא פיתוח חדשני בעולם בכלל - לבניה חיצונית בגבס.

בתוך מכלול השיפורים והגישה החדשנית הייחודית, מדגישים ב'טמבור' את העובדה כי המפעל הוא ירוק לחלוטין, כך, מלבד בטיחות ועמידות החומרים, מתבצע מחזור מלא של לוחות שנפגמו, חומרים שנותרו וכדומה, מתקיים חיסכון משמעותי באנרגיה והמפעל עומד בכל התקנים הנדרשים בתחום.

תחום חדשני יחסית המפותח גם הוא במקום, הוא בלוקים מגבס, להבדיל מלוחות הגבס המסורתיים, מדובר בבניה יותר מסיבית ומורגשת, אך גם יותר מבודדת מבחינה אקוסטית ומספקת יותר תחושה של 'קיר', בתוך הבלוקים מובנה חלל מוסדר להעברת חוטי חשמל וכדומה, והבנייה נעשית באופן קל למדי של שילוב בלוקים זה בזה. גם כאן, כמו בבניה בלוחות - מדובר בבניה אפשרית באופן עצמאי.

עשרות העובדים במקום, הנמנים על 700 עובדי 'טמבור' בארץ, מפקחים על התהליך בכדי לוודא שהכל יפעל כשורה.

צפו בגלריה מהמפעל:



























בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל

כתובת: רח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-20:00, ו' 09:00-13:00
לקבלת מידע התקשרו אלינו 1-800-321321, 03-5708130 או הגיעו לבית טמבור.

בנוסף, טמבור מציעה לכם מגוון רחב של שירותים און-ליין לעיצוב בצבע:

באתר הבית של טמבור ניתן להתנסות בהדמיית צבע בחדרים באמצעות תוכנת מחשב ידידותית: מצלמים את החדר האישי שלכם, מעלים לחדרים בעיצוב אישי באתר טמבור ורואים איך החדר יראה לאחר צביעה, ההדמיה מאפשרת להפוך כל חלום צבעוני למציאות וירטואלית, אשר בעזרתה ניתן להמחיש ללקוח את הפנטזיה האישית שלו לגבי מראה הבית, ובכך לסייע לו לבחור את גווני הצבעים המתאימים לו ביותר.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד