י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ויהי אחר הפיצוץ

'דגל' וש"ס נגד ראש העיר הנבחר: "שיפסיק להשתעשע בדמיונות"

אחרי שאמש נרשמה מתיחות בין 'דגל התורה' וש"ס, בעקבות כניסתה של הראשונה לקואליציה בבית שמש, הצדדים משדרים חזית אחידה מול ראש העיר האלעדי | "הניסיונות להסיט ולהסית את דעת הקהל כאילו יש גורם אחר מלבדו שמעכב את המו"מ - לא ישפיעו על אף אחד"

'דגל' וש"ס נגד ראש העיר הנבחר: "שיפסיק להשתעשע בדמיונות"
הדס פרוש, פלאש 90

אחרי הפיצוץ אתמול בין ש"ס ל'דגל התורה', הצדדים מנסים להראות קו של אחדות בכל הנוגע לעיר אלעד. בהודעה משותפת שפרסמו היום (שני) המפלגות הם תקפו את ראש העיר ישראל פרוש וביקשו ש"יפסיק להשתעשע בדמיונות שווא".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף בשבוע שעבר, שאחת הסיבות שהמו"מ לא מתקדם באלעד, היא הדרישה שלא להכניס לקואליציה את שי נתן נציג הדת"ל בעיר ואת אבי דיין העומד בראש מפלגת 'איחוד הקהילות'.

בהודעה המשותפת כתבו 'דגל' וש"ס: "הציבור באלעד מצפה שראש העיר ישראל פרוש יפסיק להשתעשע בדמיונות שווא, ויבין כי אין בידיו לגרום למי מהסיעות להפר את ההסכם הברור שנחתם בין הצדדים".

לטענתם: "עליו להפנים כי הניסיונות להסיט ולהסית את דעת הקהל כאילו יש גורם אחר מלבדו שמעכב את המו"מ - לא ישפיעו על אף אחד. יש להניח שאם וכאשר ישראל פרוש יפתור את הבעיות הפנימיות המונעות ממנו מלפתוח במו"מ - יהיה ניתן לקיים מו"מ כנה וישיר לטובת ציבור התושבים".

כזכור, אמש תקפה ש"ס את 'דגל התורה' בעקבות כניסתה לקואליציה בבית שמש. בהודעה רשמית שפרסמה נכתב: "תנועת ש"ס רואה בחומרה רבה את התנהלות דגל התורה בבית שמש, אשר הפרה באופן בוטה את הסיכומים עמנו וניהלה בחשאיות מו״מ לכניסה לקואלציית בלוך, חרף כל ההתנגדות שהביעה כביכול".

"יובהר", הבהירה ש"ס, "שבמהלך כל התקופה האחרונה, הוצע לש״ס כל התפקידים שהוצעו לדגל התורה ואף יותר מכך, אך לאור בקשת דגל התורה שנומקה בשל "ענייני הדת" דחתה ש״ס את ההצעות ונשארה נאמנה לשיתוף הפעולה. זאת ועוד, גם כשנפוצו שמועות שדגל התורה מנהלים מו״מ מאחורי גבנו, הם דאגו להכחישם".

"השבוע התברר כי היו אמת בשמועות, ודגל התורה אכן נהגה בכפל פנים, ובגדה באמון שנתנו בה. למעשה חמור זה יהיו השלכות בעתיד", נכתב בסיום ההודעה.

אלעד ישראל פרוש דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד