י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב באלעד חוזר לכותרות

ראש העיר פרוש נגד הציר של 'דגל' וש"ס: "הציבור מאס בספינים"

קרבות אלעד שוב בכותרות > ראש העיר הנבחר, משיב לטענות 'דגל התורה' ו'ש"ס' המאשימים אותו בעיכוב כניסתם לקואליציה ואומר, "להאשים אותי במה שקורה בין ש"ס ודגל, זה כמו להאשים אותי בשיגור הטילים מסוריה לחרמון" | 'בחדרי חרדים' עם ההתפתחות בקרב שלא נגמר

ראש העיר פרוש נגד הציר של 'דגל' וש"ס: "הציבור מאס בספינים"
דרעי / גפני / ישראל פרוש צילום: יונתן זינדל/אהרן קרון, פלאש 90

לאחר ש'דגל' ו'ש"ס' האשימו את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, שמעכב את כניסתם לקואליציה העירונית וטענו כי הוא מנסה "להסיט ולהסית את דעת הקהל", פרוש משיב אש ונותן גושפנקא לחשיפת 'בחדרי חרדים', על אודות הדרישה המשותפת שמעכבת את המו"מ.

בהודעה ששיגרו באגודת ישראל באלעד בתגובה להודעה המשותפת של ש"ס ודגל נסמר כי, "אגודת ישראל לא שינתה את עמדתה שנשלחה במסגרת תשובת הרבנים של אגו"י כבר בשבוע שעבר בנוגע לתנאי של ש"ס ודגה"ת להחרים את חברי העירייה שי נתן ואבי דיין ולא זכתה עד כה לתגובה".

כאמור, ב'אגודת ישראל' מאשרים לראשונה באופן רשמי את חשיפת 'בחדרי חרדים', על כך ש'דגל התורה' וש"ס דרשו כתנאי - להשאיר את שי נתן ואבי דיין מחוץ לקואליציה והצהירו כי, "בשום אופן, לא יוחרמו חברי העירייה שי נתן ואבי דיין שתמכו בהתמודדות בראש העיר".

"הציבור מאס בספינים וצעדים שנעשים על גב הציבור. דגל התורה הונתה את ציבור המצביעים כשהתחייבה פעם אחר פעם לפני הבחירות, שאין גוש חוסם ואין הסכם עם ש"ס. בפועל הגוש ממשיך לחסום את העשיה העירונית, ומבקש להחרים חברי עירייה. ספינים לא ישנו את המציאות", הוסיפו באגודת ישראל ותקפו את הציר".

עוד נמסר מטעמם כי,"להאשים את פרוש במה שקורה בין ש"ס ודגל בבית שמש, זה כמו להאשים אותו בשיגור הטילים מסוריה לחרמון. במצב ההזוי של "הציר" היינו מקבלים גם את זה. אנחנו מציעים לדגל התורה וש"ס להתעסק במריבות הפנימיות שלהם".

הדברים מגיעים בתגובה להודעה המשותפת ששיגרו מוקדם יותר היום בש"ס וב'דגל התורה' שבה נכתב כי, "הציבור באלעד מצפה שראש העיר ישראל פרוש יפסיק להשתעשע בדמיונות שווא, ויבין כי אין בידיו לגרום למי מהסיעות להפר את ההסכם הברור שנחתם בין הצדדים".

לטענתם: "עליו להפנים כי הניסיונות להסיט ולהסית את דעת הקהל כאילו יש גורם אחר מלבדו שמעכב את המו"מ - לא ישפיעו על אף אחד. יש להניח שאם וכאשר ישראל פרוש יפתור את הבעיות הפנימיות המונעות ממנו מלפתוח במו"מ - יהיה ניתן לקיים מו"מ כנה וישיר לטובת ציבור התושבים".

ישראל פרוש אלעד דגל התורה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד