י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאורך כל הציר?

אשר מגיב למתקפה: לא דחפנו סכין לש"ס

ב'דגל התורה' שמרו על דממת אלחוט מאז הופיעה הודעת ש"ס החריפה כלפיה והטענות החמורות על בגידה • ח"כ יעקב אשר עלה לשידור והגיב לטענות הקשות של המפלגה הספרדית

 אשר מגיב למתקפה: לא דחפנו סכין לש"ס
יעקב אשר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בזמן שב'דגל התורה' מסרבים להתייחס באופן רשמי למתקפה של ש"ס על כניסתם לקואליציה של עליזה בלוך בבית שמש ועל הטענות שבגדו בסיכומים עם ש"ס, ח"כ יעקב אשר הודף את הטענות.

בראיון שהעניק הבוקר (שני) חה"כ יעקב אשר למנדי גרוזמן ואלי ביתאן ב'כאן מורשת' אמר, "אני לא אהבתי את הנוסח ואת הסגנון, אני חושב שזה לא מתאים, והמקום שהכי לא מתאים לומר את זה - זה בית שמש עצמה". אשר הזכיר למאזינים כי "לדגל התורה הייתה כוונה ברורה להתמודד לראשות וגם לקחת אותה".

לדברי אשר, "אנחנו (דגל התורה) הלכנו ותמכנו במועמד של ש"ס הרב משה אבוטבול לראשות העיר ולצערי הרב הפסדנו, זאת אומרת שהמקום האחרון שאפשר לומר שדגל התורה 'דחפה סכין' או 'בגדה' זה בבית שמש, ששם אם היינו מריצים מועמד הוא היה ראש העיר".

אשר תקף אשר את ש"ס ואמר כי, "הדיבורים הללו זה לא צריכים להיות, אנחנו באווירה אחרת". אשר ציין עוד כי "השיקולים בבית שמש של כניסה או לא - הם שיקולים של אידישקייט באמת, הייתה כאן וועדה של רבנים שישבה וניהלה מעל ראשם של הנציגים את כל הנושא של אידישקייט, בדקה הכל והגיעה להבנות".

כזכור, תנועת 'ש"ס' יצאה אמש למתקפה חריגה נגד 'דגל התורה' בעקבות כניסתם לקואליציה העירונית בבית שמש, כאשר סיעת 'ש"ס' המקומית נותרה מחוץ לקואליציה.

בהודעה ששיגרו מטעם תנועת ש"ס נמסר כי "תנועת ש״ס רואה בחומרה רבה את התנהלות דגל התורה בבית שמש, אשר הפרה באופן בוטה את הסיכומים עמנו וניהלה בחשאיות מו״מ לכניסה לקואליציית בלוך - חרף כל ההתנגדות שהביעה כביכול".

בש"ס טענו עוד כי "במהלך כל התקופה האחרונה, הוצעו לש״ס כל התפקידים שהוצעו לדגל התורה ואף יותר מכך, אך לאור בקשת דגל התורה שנומקה בשל ״ענייני הדת״, דחתה ש״ס את ההצעות ונשארה נאמנה לשיתוף הפעולה".

בש"ס התייחסו לפרסום של 'בחדרי חרדים' בסוף השבוע החולף ואמרו כי "גם כשנפוצו שמועות שדגל התורה מנהלים מו״מ מאחורי גבנו - הם דאגו להכחישם".

בש"ס החריפו את הטון ואמרו כי "השבוע התברר שהיו אמת בשמועות, ודגל התורה אכן נהגה בכפל פנים, ובגדה באמון שנתנו בה. למעשה חמור זה יהיו השלכות בעתיד".

דגל התורה יעקב אשר ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד