י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לרגל המגבית המיוחדת: ראשי ארגון 'מקרבים' עלו למעונו של מרן שר התורה

ראשי הארגון הציגו בפני מרן את הצמיחה האדירה בהיקף הפעילות של הארגון • מרן בירך את כל התורמים למגבית שובבי"ם של הארגון שיזכו לברכה בבתיהם ועסקיהם

לרגל המגבית המיוחדת: ראשי ארגון 'מקרבים' עלו למעונו של מרן שר התורה
רבני 'מקרבים' בביקור אצל מרן שר התורה צילום: יח"צ

התכנסות מרשימה בביתו של מרן שר התורה: ראשי ורבני ארגון 'מקרבים' עלו למעונו של מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, כדי להתברך לקראת פתיחת המגבית המיוחדת לרגל ימי השוב"בים.

ראשי הארגון הציגו בפני מרן את הצמיחה האדירה בהיקף הפעילות של הארגון, שמקרב מידי חודש למעלה מאלף (!!!) משפחות לחיי טהרה ושבת. בנוסף הציג רב הארגון הגר"י זילברמן שאלות שונות שהגיעו למוקד הקירוב של הארגון ושמע את הדרכתו המפורטת של מרן בעניינים הללו.

מרן הגר"ח הביע את התפעלותו העצומה מהמהפכה שמחולל הארגון, ובירך את כל העוסקים במלאכה שיזכו להמשיך ולהרבות כבוד שמים.

מרן שר התורה בפתיחת מגבית 'מקרבים' - קרדיט: יח"צ

ראשי הארגון ביקשו ממרן שיברך בברכה מיוחדת את התורמים למגבית הנערכת לרגל ימי השובבי"ם. מרן שליט"א נעתר לבקשה ובירך: "מי שיתרום לארגון שמקרב לשבת ולטהרה שהם מקור הברכה בכל בית יהודי, יזכה מידה כנגד מידה לברכה בביתו, בעסקיו ובגופו".

יצוין כי את הביקור הובילו יו"ר הארגון, הרב ראובן שפירא שליט"א, המשמש גם כראש ישיבה בפריז. ורב הארגון, הגר"י זילברמן שליט"א, רב קהילת נווה יעקב בירושלים.

כאמור, המגבית של ארגון 'מקרבים' עומדת בסימן ימי השובבי"ם, כשהמטרה היא להכפיל את מספר המשפחות בהן מטפל הארגון מידי חודש. ראשי הארגון מציינים כי עד כה החלו למעלה מ7000 משפחות בשמירת טהרה ושבת בזכות הפעילות הענפה והממוקדת, כאשר מידי ערב פושטים עשרות מתנדבים ומתנדבות לישובים והקיבוצים הרחוקים מתורה ומצוות ועוברים מבית לבית כדי להפיץ את אור הטהרה והשבת.

קירוב רחוקים הגר"ח קנייבסקי מגבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד