י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי הפגישה עם הפרקליטים

נתניהו יואשם לפני הבחירות? מנדלבליט יכריע בימים הקרובים

לאחר פגישה שהתקיימה עם עורכי הדין של נתניהו, היועץ המשפטי לממשלה יודיע בימים הקרובים על החלטתו מתי לפרסם את עמדתו בתיקי ראש הממשלה

נתניהו יואשם לפני הבחירות? מנדלבליט יכריע בימים הקרובים
היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני שעה קלה (שני) הסתיימה פגישתם של היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן, עם עורכי הדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך הפגישה הציגו פרקליטי ראש הממשלה באריכות את טענותיהם בעניין מועד פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקי החקירה בעניינו של נתניהו, וביקשו לשכנע את היועמ"ש ופרקליט המדינה, שלא יהיה נכון להודיע על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע - לפני הבחירות.

מי שהתייצבו מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הם עורכי הדין נבות תל צור, עמית חדד, טל שפירא והשופט בדימוס עודד מודריק. השופט בדימוס ספי אלון, כך על פי הדיווח של אביעד גליקמן מרשת 13, הגיע לישיבה רק כדי לדון בשאלת עיתוי פרסום ההחלטה. 

מהפרקליטות נמסר כי "הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל". היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים, והיא תימסר לסנגורים בהקדם.

עו"ד עמית חדד. צילום: כפיר זיו

צוות ההגנה של ראש הממשלה נתניהו, עו"ד נבות תל צור, עו"ד עמית חדד ועו"ד טל שפירא מסרו: "אני לא אכנס לתוכן הפגישה. אני רק יכול לומר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן. בנוסף הוגש ליועץ המשפטי מכתב בחתימת שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל שתומך אף הוא בעמדתנו".

אביחי מנדלבליט שי ניצן בנימין נתניהו שימוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד