י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מופע נדיר בברלין: פריד הקפיץ אלפים. צפו

אמש מילאו אלפים את אולם הפילהרמוניה בבירת גרמניה, למופע חסידי סוחף עם 75 נגנים ואברהם פריד אחד • לצד אלפי המשתתפים היהודיים, השתתפה גם משלחת של ממשלת גרמניה, לצד רבנים ודמויות נכבדות • רבה של ברלין: "פריצת דרך נוספת בחיים היהודיים" • כנסו לצפיה

מופע נדיר בברלין: פריד הקפיץ אלפים. צפו
פריד בהופעה צילום: הקהילה היהודית בברלין

ברלין היהודית לא זוכרת אירוע המוני שכזה בעשורים האחרונים: אמש, יום ראשון, מילאו אלפים את אולם הפילהרמוניה בבירת גרמניה, למופע חסידי סוחף ומושקע, למען בניית הקמפוס היהודי החדש ההולך ונבנה בימים אלה.

היו שם ניגונים חסידיים, ריקודים והרבה שמחה יהודית, עם הרכב מוזיקלי ייחודי שמנה 75 נגנים ואברהם פריד אחד שהקפיץ את הקהל במשך שעות.

בין כלל אלפי המשתתפים היהודיים, שמספרם עמד על למעלה משלושת אלפים (!), השתתפה גם משלחת ייצוגית של ממשלת גרמניה, ובהם: חברי ממשלה, סגן נשיא הבונדסטאג (הפרלמנט הגרמני), שורת שגרירים נכבדים, נשיא הקהילות היהודיות בגרמניה ד"ר יוסף שוסטר שאף נשא דברים, רבנים מגרמניה ומשוויץ.

בפתח הערב, התכבד לשאת דברים שליח הרבי מליובאוויטש ורבה של ברלין, הרב יהודה טייכטל, שדיבר בהתלהבות רבה על הערב ההיסטורי שמהווה "פריצת דרך נוספת בחיים היהודיים בברלין".

ברלין אברהם פריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד