י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בפיגוע אבנים

ערבי ניסה לרצוח לוחם מהגדוד החרדי והואשם

כתב אישום חמור הוגש לבית המשפט הצבאי ביהודה נגד מחבל ערבי שביצע פיגוע אבנים סמוך לבית אל, בו נפצע לוחם מהגדוד 'נצח יהודה'

ערבי ניסה לרצוח לוחם מהגדוד החרדי והואשם
פלאש 90

לבית המשפט הצבאי ביהודה, הוגש היום (שני) ‏כתב אישום נגד המחבל שביצע את פיגוע האבנים סמוך לבית-אל ביום שישי, בו נפצע לוחם צה"ל נוה רותם.

מכתב האישום עולה כי המחבל הצליח להגיע לעמדת שמירה הסמוך ליישוב בית-אל, ניסה לדקור לוחם מגדוד נצח יהודה ששמר בעמדה והיכה אותו באמצעות אבנים.

‏כתב האישום מייחס למחבל שתי עבירות של ניסיון לגרימת מוות בכוונה, עבירות המקבילות לניסיון רצח, וכן עבירות נוספות.

עם הגשת כתב האישום ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של הנאשם. בית המשפט הצבאי האריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו.

החייל בן ה-21 פונה לחדר הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם שם מצבו הוגד תחילה קשה ונשקפה סכנה לחייו, אולם בחסדי שמים מצבו הלך והשתפר עד ששוחרר מבית החולים. 

נוה רותם הופתע על ידי המחבל שחדר לגדר היישוב בית אל, תקף את החייל עם אבן גדולה, הכה בראשו ובפניו מספר פעמים - ונמלט. 

מתחקיר ראשוני של צה"ל עלה כי במהלך המאבק שהתפתח, המחבל דקר את הלוחם מ'נצח יהודה' בסכין וכן פגע בו ממרחק קצר באמצעות אבן. המחבל נמלט ולאחר כיממה הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון. 

ממשפחתו נמסר, עוד כשהיה מאושפז בבית החולים, "החייל נוה רותם, לוחם חטיבת כפיר, גדוד נצח יהודה, נפצע ביום שישי בהתקלות עם מחבל לאחר מאבק אמיץ. ברוך ה', המצב שלו יציב ומשתפר. הוא בהכרה ומדבר עם משפחתו. נוה מבקש למסור לעם ישראל שאנו חזקים מאויבינו שהיה לו נס ושהוא חי".

בית אל פיגוע אבנים נצח יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד