ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מאות עובדים בסכנה

מנכ"ל סלקום: "ותרו על השכר או שתתפטרו"

דרמה בסלקום: בעקבות הפסדי ענק, יוצאת החברה למהלך פיטורים נרחב והיא עשויה לפטר בין 200 ל-250 עובדים בחברה • יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "ההנהלה ממשיכה לפעול בהיעדר תום לב קיצוני"

מנכ"ל סלקום: "ותרו על השכר או שתתפטרו"
ליאור מזרחי פלאש90

דרמה בענקית הסלולר: בעקבות הפסדי ענק של חברת סלקום, מאות עובדים בסכנת התפטרות. בהודעה שהוציא היום (שני) מנכ"ל החברה, ניר שטרן, הוא כתב כי הניסיונות להגיע להבנות עם וועד העובדים של סלקום באשר לקיצוצים - כשלו.

לדברי שטרן, הוועד יכול למנוע את הפיטורים אם יסכים לקצץ חלק מהוצאות הרווחה השנה וכן הקפאת העלאת השכר השנתית בגובה 3% לכלל העובדים. 

בעקבות הודעתו של שטרן, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע לפני זמן קצר כי בכוונתו להודיע על סכסוך עבודה בחברה והוסיף כי הוא מצר על התנהגות המנכ"ל.

"התנהלות זו, והאופן החד-צדדי שבו נוקטת ההנהלה, מערערים את יחסי האמון שנבנו בין הצדדים בשנים האחרונות וגוררים את החברה למשבר עמוק".

לדבריו: "על אף ניסיונותיהם הרבים של יו"ר ועד העובדים מיה יניב ושל יו"ר איגוד הסלולר, האינטרנט וההיי-טק יקי חלוצי, לחתור למציאת פתרון הולם ומוסכם למען העובדים ועתיד החברה, ההנהלה ממשיכה לפעול בהיעדר תום לב קיצוני, תוך פגיעה חמורה במרקם יחסי העבודה בסלקום".

ניסנקורן הוסיף כי, "ההסתדרות מגבה באופן מלא את הוועד ותפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת להגן על מעמדם ועל ביטחונם התעסוקתי של העובדים".

סלקום אבי ניסנקורן הסתדרות העובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד