ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"חמוש בסכין גדולה"

נסיון פיגוע דקירה בשומרון; המחבל נוטרל

ניסיון פיגוע דקירה סמוך לכיכר החטיבה המרחבית "שומרון" • המחבל יצא עם סכין גדולה ונוטרל ע"י כוחות צה"ל • תיעוד מהזירה

נסיון פיגוע דקירה בשומרון; המחבל נוטרל
זירת האירוע בחטמ"ר שומרון צילום: מוא"ז שומרון

ניסיון פיגוע דקירה סמוך לכיכר החטיבה המרחבית "שומרון". מחבל בן 36 תושב כפר רוג'יב נורה ונוטרל.

מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל הגיע ברכב מסוג רנו מכיוון העיר שכם לכיכר חטמ"ר שומרון, יצא מהרכב ושוחח עם לוחם שבדק את תעודת הזהות שלו. המחבל החל לשוב לרכבו, והחייל ניגש לעברו על מנת למסור לו את תעודת הזהות שלו - אז שלף המחבל סכין וניסה לדקור את הלוחם - באפוד הקרמי. לוחם צה"ל נוסף הגיב לעברו בירי ונטרל את המחבל. אין נפגעים לכוחותינו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "פעם שניה בתוך חודש נסיון פיגוע באותו מקום. ושוב אזרחים וחיילים ניצלים בזכות לא פחות מנס. אני רוצה להודות בשם תושבי השומרון ומדינת ישראל לחיילים הגיבורים ששוב מנעו אסון, עם זאת ברור שכושר ההרתעה של מדינת ישראל בשפל".

לדבריו: "האומץ של מחבלים לחזור פעם שניה לאותו מקום ולנסות שוב לפגוע בישראלים מלמדת שכושר ההרתעה של מדינת ישראל נפגע. והאחראי הישיר לכך הוא שר הבטחון וראש הממשלה שעסוק בהסברים במקום במעשים".

דגן הוסיף כי "אם היו מחזירים את המחסומים, אם היו מורים לצהל לבצע פעולות תגמול בקיני המחבלים, אם היה שר הבטחון וראש הממשלה מורה להשלים את הפער בן 400 מליון השח במרכיבי הבטחון ביוש, ייתכן ולא היינו צריכים פעם אחר פעם לשמוע עם פיגועים באזורנו".

פיגוע דקירה שומרון חייל ניטרול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד