י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יוצא דופן

מטורף: נכנס למלון עם דחפור והרס • צפו

תיעוד יוצא דופן שמגיע מהעיר ליברפול בבריטניה, מציג נהג על דחפור שנכנס לתוך לובי של מלון חדש, שאמור היה להיפתח בימים הקרובים והורס כל הנקרה בדרכו, החל מדלת הכניסה ועד לתקרה, הקירות, העמודים והדלפק • צפו בתיעוד הלא שגרתי

מטורף: נכנס למלון עם דחפור והרס • צפו
דחפור. אילוסטרציה צילום: unsplash

נהג דחפור נכנס עמו למלון בבניה ופירק את המקום.

בתיעוד מדהים ובלתי שיגרתי מהעיר ליברפול בבריטניה, נראה נהג דחפור נכנס לתוך מבנה של בית מלון שנמצא בשלבי סיום לקראת פתיחתו לקהל, והחל בהשתוללות יוצאת דופן.

הסרטון צולם על ידי חבריו של הנהג אתמול (שני) בשעה 15:00 אחר הצהריים, כשהוא עושה זאת על רקע כעסו על חוב של 600 פאונד - שווה ערך לכ-2,800 שקלים, שהתעכבו מצד בעלי המלון והחליט לנקום.

הוא החל לטפס עם הדחפור על המדרגות, לאחר שהגיע לראש המדרגות, הוא מנפץ את הזכוכית של הדלת באמצעות זרוע הדחפור ופשוט קורע את הכניסה, הדחפור נראה משתולל והורס את כל הנקרה בדרכו, וכמה רגעים לאחר מכן הדחפור מתגלגל חזרה מהכניסה ויורד במדרגות, לא לפני שהנהג מרסק את הקירות, את התקרה ואת דלפק הקבלה.

בזמן ההריסה ניתן לראות מספר פועלים המריעים לנהג בזמן שהם מצלמים את התקרית בטלפונים שלהם, בעוד מספר פועלים אחרים נראים שהם מנסים לעצור אותו, כך דווח התקשורת המקומית.

באתר האינטרנט של חברת "טרבלודג", שתנהל את המלון רשום "יפתח בקרוב", אבל נראה שהם יכולים לאפסן את התוכניות שלהם, מאחר ונגרם נזק רב ללובי הכניסה למלון.

שוטרים שהוזעקו למקום לא הספיקו לעצור את נהג הדחפור, מאחר והוא הספיק להיעלם מהמקום.

דחפור הריסה בית מלון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד