ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אלקטרה מציגה: טיפים לבחירת מכונת כביסה

איך לבחור את מכונת הכביסה האידיאלית ביותר? מה ההבדל בין פתח עליון לפתח קדמי, למה חשוב לבדוק את קוטר פתח הדלת ומה בעצם תפקיד מסנן המכונה? • מומחי אלקטרה עונים

אלקטרה מציגה: טיפים לבחירת מכונת כביסה

השיקולים החשובים בבחירת מכונת הכביסה הם: צריכת חשמל, חיסכון במים, קיבולת המכונה, מהירות הסחיטה, נוחות ויעילות השימוש, מבחר התוכניות, ניקוי אופטימאלי, מניעת בלאי הכביסה, אורך חיים, אמינות, נותן השירות והאחריות.

פתח עליון או חזית?

מכונות הכביסה נחלקות לשני סוגים: פתח חזית ופתח עליון. לכל אחד מהסוגים יתרונות וחסרונות וכל אחד מהסוגים מתאים לצרכים שונים של משתמשים. מדריך זה ילווה אתכם בקניית מכונת הכביסה הבאה שלכם

מכונות הכביסה עם הפתח העליון מיוצרות ברוחב של 45 ס"מ ועד קיבולת של 7 ק"ג.
היתרון הבולט של המכונות עם הפתח העליון הוא בנוחות ההטענה של הבגדים ללא צורך בהתכופפות מיותרת, החיסרון הוא בקיבולת המוגבלת ובצורך במקום נוסף אם רוצים גם מייבש. מכונה מסוג זה תתאים בעיקר ללקוחות מבוגרים יותר או בתי אב עם מספר קטן של נפשות.

מכונות הכביסה עם פתח תחתון שרוחבן הסטדנרטי הוא 60 ס"מ, יכולות להכיל קיבולת של עד 10 ק"ג ,היתרון הבולט של מכונות הפתח התחתון הוא האפשרות להתקין מעל המכונה מייבש כביסה כדי לחסוך במקום וכמובן הקיבולת הגבוהה.

מניעת בלאי ושמירה על הבגד

כיום קיימות מכונות כביסה בעלות מבנה פנימי השומר על הבגדים ומונע בלאי. תוף המכונה עוצב מחדש על מנת לא לפגוע בסיבי הבגד, בנוסף פותחו סוגי תוכניות חדשות המתאימות לכל סוגי האריגים הקיימים כיום.

צריכת חשמל ומים

כל מכונות הכביסה המיובאות צריכות להיות מסומנות בתווית אנרגיה המכילה פרטים הכוללים את שם היצרן, הדגם, משקל הכביסה הנומינלי, צריכת החשמל והמים. השוו בין הדגמים השונים גם על פי פרמטרים אילו וזיכרו כי צריכת חשמל ומים נמוכה יותר משמעותה בטווח הארוך חיסכון כלכלי. ייתכן שהיום המכונה תעלה יותר, הוא לאורך זמן תחזיר את ההשקעה בדגם או מותג מתקדמים יותר ואף מעבר לכך.

וודאו כי מצורף למכונה עלון הדרכה בעברית וכי התקע החשמלי מותאם לשקעים הישראליים.

מה זה "סל"ד"?

אילו הם ראשי תיבות של "סיבובים לדקה" – הכוונה היא למספר הסיבובים שהמכונה עושה בדקה בתהליך הסחיטה.

ככל שהסל"ד גבוה יותר – כך כושר הסחיטה של המכונה טוב יותר, הבגדים פחות רטובים, מה שחוסך אח"כ זמן בתהליך הייבוש וגם חשמל (כלומר – כסף) אם אתם משתמשים במייבש.
כיום קיימים דגמים מתקדמים בעיקר במותגים יוקרתיים יותר, של מכונות כביסה אפילו עם 1600 סל"ד.

הכנסת המכונה למקום המתאים

לא אחת קורה כי לקוח רכש מכונה אשר אינה "לוקחת את הסיבוב" במסדרון, לכן, מדדו את גודל פתחי הדלתות בבית ואת כל נתיב הכניסה שלה למיקומה, וודאו כי המכונה יכולה להיכנס דרך כל הפתחים עד לאזור בו היא תוצב.

מנגנונים ותוכניות מיוחדות

חשוב לוודא כי קיים במכונת הכביסה קיים מנגנון נגד הצפה המנתק את אספקת המים למכונה בזמן נזילה כדי לשמור בפני הצפה.

כיום קיימות מכונות בעלות מספר גדול של תוכניות. במידה ובחרתם לרכוש מכונה בעלת טבכנולוגיה מתקדמת, בדקו מהן התוכניות המיוחדות, שימוש בתוכנית המתאימה לבדים מיוחדים, מבטיח שמירה על הבגד וכביסה יעילה יותר.

סוגי הבדים המתאימים, מומלץ להשתמש בסחיטה מהירה כך תוכלו גם לחסוך בחשמל וגם לקצר את זמן הפעולה בעת הייבוש. טיפ קטן בנוגע לתפעול המכונה: על מנת למנוע תזוזה ורעידות של מכונת הכביסה בזמן הסחיטה, רצוי להימנע מסחיטת כמות קטנה של כביסה.

עצות כלליות:

• קוטר פתח דלת גדול יקל על הכנסת והוצאת הבגדים וימנע בלאי מהיר של הגומיה העוטפת את הפתח.

• בכל מכונה קיים מסנן אשר תפקיו ללכוד עצמים כמו מטבעות אשר נשכחו בכיסים,, סיבים וכ"ו. . חשוב לבדוק שהגישה למסנן המכונה נוחה וקלה ,

• וודאו שאיש מקצוע מתקין את המכונה ודואג לייצובה, ייצוב המכונה חשוב כדי למנוע רעידות של המכונה בזמן הסחיטה, הייצוב נעשה באמצעות כיוון הרגליות של המכונה.

• החברה היבואנית ונותנת האחריות: חשוב לרכוש מכונת כביסה מחברה ידועה ואמינה שתוכל להעניק שירות איכותי ואספקת חלקי חילוף למשך 7 שנים מתאריך הרכישה כפי שמחייב החוק.

סייעו בהכנת הכתבה אורן מנצור מנהל תחום מוצרים לבנים ואורה לוסטיג הגדיש- מנהלת שיווק אלקטרה מוצרי צריכה



http://www.electra-trade.co.il/catalog/all/washers-dryers/washers" target="_blank"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד