י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מהמתקדמות בעולם

תיעוד שיגור טיל חץ 3: "אגרוף המחץ" • צפו

מפעל הפיתוח והייצור של טילי החץ, אירח היום (שלישי) את ראש הממשלה, ברקע ניסוי השיגור המוצלח של טיל החץ 3 | "לישראל יש יכולות הגנה והתקפה חזקות מאד", אמר נתניהו

תיעוד שיגור טיל חץ 3: "אגרוף המחץ" • צפו
תיעוד ניסוי 'חץ 3', ארכיון צילום: מנהלת 'חומה במפא"ת, משרד הביטחון

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר היום במפעל מל"מ של התעשייה האווירית, המפתחת ומייצרת את טילי החץ, בהמשך לניסוי שיגור טיל החץ 3 שהסתיים הבוקר בהצלחה.

"אני מברך על הניסוי המוצלח של טיל החץ 3. לישראל יש יכולות הגנה והתקפה חזקות מאד ומהמתקדמות בעולם" אמר נתניהו. "יידעו אויבינו המבקשים להשמיד אותנו - אגרוף המחץ של ישראל יגיע לכל מבקשי רעתנו ונבוא איתם חשבון".

צילום: מנהלת 'חומה במפא"ת, משרד הביטחון

נתניהו הוסיף כי "בין ישראל לארה"ב מתקיים שיתוף פעולה הדוק ביותר בין תעשיות הביטחון. אני מבקש להביע הערכה מיוחדת לבת בריתנו, ארה"ב, על שיתוף הפעולה הביטחוני, ועל שיתוף פעולה בליווי, בניסוי ובפיתוח מערכות ההגנה שלנו ובתוך זה גם טיל החץ".

במהלך הביקור, ראש הממשלה שמע במקום סקירות ועדכון מבצעי על הניסוי במערכת ההגנה "חץ 3" שנערך הבוקר, בשיתוף עם הסוכנות האמריקנית להגנה מטילים MDA.

צילום: מנהלת 'חומה במפא"ת, משרד הביטחון

בדבריו, אמר ראש הממשלה "אנחנו נמשיך לפתח בהצלחה את מערכות הנשק המתקדמות ביותר בעולם כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל ואת ביטחון מדינת ישראל". 

בביקור השתתפו יו"ר התעשייה האווירית הראל לוקר, מנכ"ל התעשייה האווירית נמרוד שפר, ראש מנהלת חומה במשרד הביטחון משה פתאל, נציג חיל האוויר, ראש מנהלת מגן ובכירים נוספים.

צילום: מנהלת 'חומה במפא"ת, משרד הביטחון

חץ 3 מערכת הגנה אווירית משרד הביטחון התעשייה האווירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד