י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

החורף בשיאו: 10 טרנדים חמים שיעיפו אתכן

החורף בשיאו: מאיה הבלין מציגה 10 טרנדים חמים שיעיפו אתכן • רמז: האורך לטובתינו; אה, וגם המטפחות 

החורף בשיאו: 10 טרנדים חמים שיעיפו אתכן
חנות מטפחות צילום: נתי שוחט, פלאש 90

1. חום. חום. חום

נפתח בצבע. חום על כל גווניו - בז', חמרה, קאמל, שוקולד, חומים אדמדמים או חרדליים - כל אלו מככבים החורף הזה; בעדיפות לשלב 2 גוונים בלוק אחד.

חגורה בקאמל על חצאית בז' לדוגמא. או חולצה בחרדל ותיק חום שוקולד. באלי ופל בלגי עם קפה.

2. משבצות

משבצות מלוות אותנו כמעט בכל עונה, אבל החורף הזה הן נדחפות צעד אחד קדימה.

משבצות סקוטיות, פפיטה (באווירת פיקניק), משבצות מרווחות על רקע אפור או חום, משבצות צבעוניות ולא אחידות - זה לא באמת משנה. אמצו לעצמכן פריט משובץ שישתלב עם כמה שיותר לוקים. זה גם יכול להיות תיק או צעיף.

3. הדפסים חייתיים

נכון, אני יודעת שהטרנד הזה לא מתאים לכולן והמון נשים חוששות ממנו. הפחד שיצא מראה זול מידי, או החשש שזה לא מתאים לאופי או לגיל.

אני יכולה בהחלט להבין. תנו לזה רגע צ'אנס ונסו לחשוב על זה שוב - המנומר והמנוחש כבר מזמן הפכו לפרינטים מקובלים, בטח בקרב הצעירות בינינו. אז לאמיצות - שמלה, חצאית, נעל או חולצה - לכו על זה. אפילו ביום יום.

לחוששות יותר - אפשר לשלב את הטרנד בקטן - עגילים, חגורה או כל אקססורי מינימלי אחר. יקפיץ את ההופעה, ועדיין תשמרי על ה'אני' שאת.

4. האורך לטובתנו

בשורה טובה לנו - טרנד המידי ממשיך איתנו גם בחורף הנוכחי. חצאיות או שמלות באורך שבין הברך לקרסול, קרובות כמה שיותר לקרסול נחשבות העונה לסופר שיק.

והשנה עם שדרוג: סיומות לא סימטריות - הסיומת של החצאית או השמלה, תהיה באורך לא אחיד.  המגמה הצנועה בעולם האופנה ממשיכה ואנחנו מרוויחות. מקסים.

5. שכבות

הטרנד שתמיד מגיע בחורף, ומוסיף המון עניין ונפח למראה הכללי הוא טרנד השכבות. הרעיון הוא ללבוש כמה וכמה בגדים ולא להסתפק בחולצה וחצאית, לצורך העניין.

ולא. לא הכוונה לחולצת בסיס ועליונית. בבקשה. אלא למעיל פתוח שחושף ג'קט מעל סריג עם גולף, למשל. או לטוניקה שמתחתיה חצאית כפלים באורך מידי. בהצלחה ביישום בחורף הישראלי. (אגב, כדי באמת להצליח ליישם את הטרנד בקלות, אפשר להסתפק גם רק בג'קט, הרעיון יהיה מובן).

6. מטפחות

ושוב, תודה רבה לכם מכתיבי האופנה. מטפחות, ובעיקר ממשי, הן בהחלט המילה האחרונה בעונה הקרובה - קשורות על הצוואר, כסרט על הראש ואפילו כשדרוג לאקססוריז כמו תיקים ונעליים.

אצלנו במגזר זה אחד הטרנדים הכי פרקטיים שיש - קפלי מטפחת משי (או דמוי) למשולש, קשר אחד למטה ושדרוג קטן כמו לקחת את המשולש המשתלשל הצידה ולקשור לפפיון.

איפור טבעי בקטנה וצאי מהבית. את הכי יפה כשנוח לך. וכשהפאה לא נרטבת בגשם של הבוקר.

ואם כבר אמרנו פפיון, קבלו את האקססורי החם הבעל"ט:

7. פפיונים

קשירות פפיון הן אלמנט רווח, והן מקשטות אותנו מכף רגל ועד ראש. תוספות של פפיונים על שמלות, קשירה, על צווארון של חולצה גברית, תיקים מקושטים בפפיונים, ונעליים מתוכשטות שמחזירות אותנו שלושים שנה אחורה. זה מקסים וזה קלאסי. וזה מתאים לכולן - אז קדימה.

8. עוד צבעים

אז חוץ מהחום שנפנפנו בו בראש הכתבה, החורף הזה נלבש גם, שימו לב, תכלת. כן, תכלת. אולי הצבע שאני הכי אוהבת (לכל דבר אגב, גם לספה ולמצעים). אז לדעתי, כדאי לשלב את הצבע במעיל, תיק שווה או סריג (ופחות נעליים למשל, כי לא כדאי לדרוך עם תכלת בבוץ).

ותזכרו שהצבע הזה מתאים ממש לכולן: גם לג'ינג'יות, גם לחומות, וכמובן לבעלות עיניים תכולות.

עוד צבע מפתיע שהולך חזק - סגול על כל גווניו, במיוחד העמוקים. והוא משתלב עם כל דבר כמעט, ולהפתעתי גם עם החומים והחַרְדְּלִיִּים.

משימה לאמיצות ממש - שלבו סגול עם מנומר. זה לא מזעזע כמו שזה נשמע.

עוד צבעוני. צילום: נתי שוחט

9. אריג טוויד

טוויד הוא בעצם סוג של בד - תערובות של חוטים, מגע של צמר באריגה גסה. הטוויד חוזר העונה ובגדול. מדובר בטרנד יותר קלאסי ובוגר. ג'קט טוויד למשל עם חולצה פשוטה תחתיו, חצאית קלאסית וסניקרס. מושלם.

10. תיקי יד קטנים

אז נכון, לאמהות שבינינו זה ממש לא פרקטי (אומרת אחת שמסתובבת באופן די קבוע עם תיק גב שמכיל גם טיטולים, מגבונים ובגדי החלפה לקטנה); אבל לערב, ליציאה או לאירוע - תיק קטן שמחזיקים ביד עם רצועה (לא קלאצ') הוא יכול להיות במראה פשוט וחלק או מלא בעיטורים ונצנצים. ועדיף לשדך לו עקבים. כי אין מה לעשות, זה מתאים.

אופנה תרבות אקססוריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד