ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ספר 'כונן כהלכה' זכה בתחרות ספרים וכתבים של משרד הבריאות

מתנדבים וחובשים רבים מכלל ארגוני החירום בארץ סיפרו שזכייה זו מצטרפת לכלל ההסכמות והמשובים המיוחדים בשינוי המבורך שספר זה חולל בשטח ובפעילות מתנדבי רפואת החירום בארץ, ואכן ספר זה ראוי לזכייה המיוחדת בתחרות

ספר 'כונן כהלכה' זכה בתחרות ספרים וכתבים של משרד הבריאות
ספר כונן כהלכה צילום: דוברות איחוד הצלה

בימים אלו הסתיימה תחרות משרד הבריאות לשנת 2018 בכתיבת מאמרי בריאות, ורפואה והלכה.

לתחרות הוגשו עשרות חיבורים, מאמרים וספרים העוסקים בנושאי בריאות, ורפואה והלכה, ולאחר בדיקה מעמיקה ומקיפה של הוועדה שמונתה לכך הוכרזו הזוכים.

בין הזוכים נמצא ספר 'כונן כהלכה' שנכתב ע"י הרב יצחק אייזיק כץ (30), מנהל פרוייקט החונכים הארצי 'צומחים יחד' של ארגון 'יד אליעזר' והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, ומתנדב 'איחוד הצלה' מסניף רמתיים (י-ם צפון).

הספר שזכה במקום השלישי סוכם ונכתב על ידו במשך כארבע שנים על פי שיעורי הלכה קבועים שנמסרו למתנדבי 'איחוד הצלה' מצוות שכונת רמות בירושלים, ע"י רב הסניף ומרבני שכונת רמות הגאון הרב ישראל גואלמן שליט"א, שאף עבר על כל הנכתב בו ופיקח על מלאכת הכתיבה.

הספר שהודפס בתמיכתו ובמימונו של ארגון רפואת החירום איחוד הצלה, הוצא לאור ע"י 'צוף הוצאת ספרים' בשתי מהדורות בהיקף של יותר מ4,000 עותקים, מעותר בהסכמות של כל גדולי ישראל מכלל העדות, והביא בשורה של ממש לכלל המתנדבים והעובדים בתחום רפואת החירום, כאשר מובאים בו הנחיות הלכתיות בשפה ברורה ופשוטה בתחומים רבים, כגון: יציאה למקרה חירום בשבת, הלכות יולדת, פינוי חולים, טיפול בחולה בימי חול ובשבת קודש ועוד.

מתנדבים וחובשים רבים מכלל ארגוני החירום בארץ סיפרו שזכייה זו מצטרפת לכלל ההסכמות והמשובים המיוחדים בשינוי המבורך שספר זה חולל בשטח ובפעילות מתנדבי רפואת החירום בארץ, ואכן ספר זה ראוי לזכייה המיוחדת בתחרות.

כונן הלכה תחרות איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד