י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אשתי התקשרה ובכתה" • השוד המזעזע

הנגיד: "אור הגיע אליי, בזכות הכנסת אורחים"

הנגיד ר' חיים יצחק כהן, מביע סיפוק בראיון ל'בחדרי חרדים' מלכידת ארבעת החשודים הערבים, בשוד המזעזע שהתרחש בביתו לפני כשבועיים ומשחזר את האירוע הקשה  | הנגיד משחזר את הבוקר אותו מעדיף לשכוח, הטראומה שחוותה רעייתו והסיבה לנס הגלוי בכך שחייהם ניצלו

הנגיד: "אור הגיע אליי, בזכות הכנסת אורחים"
הרב חיים יצחק כהן צילום: באדיבות המצלם

אחרי לכידת החשודים בשוד המזעזע לאור היום שהתרחש בביתו, הנגיד הרב חיים יצחק כהן אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' "אור הגיע אלי הביתה חזרה".

את בוקר יום רביעי לפני שבועיים הוא מעדיף לשכוח. כפי שדווח כאן, שני ערבים התדפקו על דלת בית משפחת כהן בשכונת גוש 80 בירושלים. הם סיפרו לבעלת הבית כי באו לספק לה מכונת כביסה שהזמינה, בעת שבעלה הרב חיים יצחק כהן נמצא בבית הכנסת.

לאחר שזו פתחה להם את הדלת, תקפו אותה, קשרו את רגליה כדי שלא תוכל להתנגד וערכו סריקה מהירה בבית, גנבו מכל הבא ליד. מדובר בחפצים בשווי של עשרות אלפי שקלים וכן תכשיטים רבים.

הנגיד זוקף לזכותה של רעייתו את העובדה שחייהם ניצלו, למרות האלימות הקשה של השודדים שפרצו בתחכום לבית ובזזו חפצים יקרי ערך.

הרב כהן משחזר ל'בחדרי חרדים', "אשתי הייתה בטראומה אחרי האירוע הקשה, אך כבר בשעה 4.00 לפנות בוקר למחרת, ראיתי אותה עומדת במטבח ומבשלת לקראת שבת עבור האורחים שמגיעים אלי הביתה".

"בזכות מצוות הכנסת אורחים ניצלנו", מוסיף הרב כהן.

כפי שדווח מוקדם יותר, בתום פעולות חקירה פשטו חוקרי המשטרה על בתיהם של ארבעה חשודים בגילאי 20-40 תושבי מזרח ירושלים, ואף תפסו שני רכבים שעל פי החשד שימשו אותם לביצוע השוד.

מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך עד ליום ראשון הקרוב והחשוד הרביעי יובא היום לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם הטוען המשטרתי יבקש להאריך גם את מעצרו.

"שוב אנו עדים לעבירה חמורה כנגד קשישים, במהלכה החשודים ניצלו את גילה של האישה ויכולותיה הפיזיות כנגדם, על מנת להשתלט עליה ולשדוד את כספה ורכושה. חקירה מקצועית מהירה וממוקדת שהובילה לאיתור זהותם של החשודים במעשה החמור ומעצרם, מהווה נדבך חשוב ומרכזי במלחמתה העיקשת והבלתי מתפשרת של המשטרה כנגד אותם עבריינים והבאתם לדין", ציינו במשטרה.

-

רעייתו של הנגיד הרב חיים יצחק כהן משחזרת את השוד האכזרי: "חשבתי שאני אמות". צפו בתיעוד שהביא כתב ה'תאגיד', עקיבא וייס:

 

 

שוד מזוין הרב חיים יצחק כהן הכנסת אורחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד