י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מפתיע

הח"כ מגלה: לבני אוכלת כשר והולכת לביכנ"ס

חבר הכנסת יואל חסון המזוהה עם השמאל, מנפיק אמירות מרוככות כלפי גיוס חרדים ומפרגן לנציגות החרדית בכנסת, וגם גילויים מעניינים אודות ראש מפלגתו ציפי לבני 

הח"כ מגלה: לבני אוכלת כשר והולכת לביכנ"ס
יואל חסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"כמו שבחברה הישראלית יש ספורטאי מצטיין ועוד כל מיני דברים כאלה במה שקשור לגיוס לצה"ל, גם תורתו אומנתו זה דבר שצריך לקחת אותו בחשבון. חשוב לי שיהיו כאלה שיהיו עילויים בתורה", כך אומר ח"כ יואל חסון מ'התנועה' בראיון לשמואל בן צבי בעיתון 'יום ליום'.

הראיון עם הח"כ המזוהה בצורה מובהקת עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית ומשתייך לרשימתה של חברת הכנסת ציפי לבני, כולל כמה אמירות מעניינות.

חסון טוען בראיון כי "ציפי לבני, נתפסת כתל אביבית חילונית". ולדבריו, "זה לא נכון. ציפי לבני היא אישה מסורתית, שאוכלת כשר, שהמסורת היהודית חשובה לה, שהולכת לבית כנסת, שמבחינתה שמירת ישראל כמדינה יהודית ועם ערכים יהודים זה דגל משמעותי", מפתיע.

הוא גם מפרגן לח"כים החרדים ואומר, "אני רואה היום מהמנהיגות החרדית, אם זה מגפני או מליצמן ואחרים, יכולת הרבה יותר רחבה להכיל את הצרכים של החברה הכללית. כשאני רואה את גפני היום בועדת הכספים, כשאני רואה את ליצמן כשר בריאות היום, הם גם מסתכלים על החברה הישראלית באופן רחב".

חבר הכנסת יואל חסון, שימש בכנסת האחרונה כיו"ר סיעת 'המחנה הציוני' שהפכה לז"ל, עם פירוק השותפות בין מפלגת 'התנועה בראשות ציפי לבני, אליה הוא משתייך, לבין יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי.

יום ליום יואל חסון ציפי לבני אוכל כשר בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד