כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פרובוקציה?

צפי למהומות: השרה תשדר ליד לאיצקוביץ'

שרת התרבות והספורט מירי רגב צפויה לקיים שידור חי מתוך ניידת סמוך לבית הכנסת איצקוביץ' בעיר בני ברק | חשש: הביקור במעוז החרדי יוביל למהומות 

צפי למהומות: השרה תשדר ליד לאיצקוביץ'
בית כנסת איצקוביץ' צילום: גוגל מפות

פרסום ראשון: הערב (חמישי) תגיע שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, לביקור בבני ברק, בהזמנתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק וראש המטה החרדי במפלגה, כאשר במרכז הביקור היא עלולה לעורר זעם בקרב התושבים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במסגרת סיורי הפריימריז של השרה רגב, היא מגיעה בכל ערב עם ניידת שידור לעיר אחרת, והערב היא תתארח בעיר התורה והחסידות בני ברק.

על פי התכנון, רגב תשדר מחוץ לבית הכנסת איצקוביץ' והדבר עלול להוביל למהומות מסביב לניידת, מה שכמובן יעורר סיקור תקשורתי רחב.

כזכור, לפני מספר חודשים, ערב הבחירות המקומיות, השתתפה השרה באירוע בחירות שערך מקורבה, יעקב וידר בפרדס כץ, בו תקפה בחריפות את עיריית בני ברק ואמרה כי "חייבים לעשות פה שינוי. לא יכול להיות שהעירייה לא סופרת את התושבים והכל מוזנח ולא מטופח". רגב הבטיחה כי "לאחר הבחירות, הליכוד יעמוד לצידו של וידר, כדי להוביל שינוי בעיר".

השרה גם הודיעה אז כי תורה למשרדה לבדוק להיכן נעלמו כספים שהועברו לעירייה לטובת פעילויות תרבות וספורט בעיר, ול'בחדרי חרדים'נודע כי היא צפויה לערוך ביקורת פתע באותם מקומות ולבחון האם העירייה שיפרה את השירות לאזרח, כפי שהובטח לה.

בית הכנסת איצקוביץ השרה מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד