כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כך היא תיראה: גרסת קופה ליונדאי i35

יונדאי תציג בעוד יומיים גרסה חדשה למכונית - גרסת קופה, ספורטיבית למראה, בה בוטלו שתי הדלתות האחוריות עבור צדודית נאה יותר

  • ט"ו שבט התשע"ב
יונדאי I35 קופה. צילום: יח"צ
יונדאי I35 קופה. צילום: יח"צ

יונדאי i35, הנמכרת בארה"ב כאלנטרה, נחשבת לאחת המשפחתיות הנאות יותר, ואף זכתה לכמה פרסי עיצוב. בתערוכת שיקאגו שתיפתח בעוד יומיים תציג החברה גרסה מעניינת עוד יותר למכונית - גרסת קופה, ספורטיבית למראה, בה נעדרות שתי הדלתות האחוריות עבור צדודית נאה יותר.

המימדים כמעט זהים אלה של דגם ה-i35/אלנטרה המשפחתית, עם אורך של 453 ס"מ ובסיס גלגלים של 270 ס"מ, כמו המכונית המוכרת. הגובה של הדגם החדש פחת בסנטימטר וחצי, ועומד על 143.5 ס"מ. המנוע העיקרי בהיצע בארה"ב יהיה בנפח 1.8 ליטר, עם 148 כ"ס. בשלב זה לא ברור אם גרסה זו תגיע גם לישראל.

במקביל לקופה, תציג יונדאי בתערוכה גם את האלנטרה GT, שאינה אלא יונדאי i30 החדשה, שתגיע בקרוב לישראל במהדורה אמריקנית. באירופה היא תוצע עם מבחר של ארבעה מנועים. שניים מתודלקים בבנזין, בנפח של 1.4 או 1.6 ליטר והספק של 100 או 140 כ"ס בהתאמה, ושניים השורפים סולר, באותם נפחי מנוע ובהספק של 90 או 126 כ"ס בהתאמה. תיבות ההילוכים יהיו ידנית או רובוטית כפולת-מצמד עם שישה יחסי העברה. מנוע הבנזין הגדול צפוי להגיע לישראל. הגרסה האמריקנית תונע באותו מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר של גרסת הקופה, עם תיבת הילוכים אוטומטית מקובלת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד