כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בשתיקת רוב החרדים

הגשר נבנה בשבת וליברמן מנצל להסתה

בתקופת בחירות זהו הזמן המתאים ביותר לנסות לקושש קולות | על רקע בניית גשר יהודית לאורך השבת כולה, תוך שרוב הח"כים החרדים שותקים, ח"כ ליברמן הסית והתחייב: "לעצור את יוזמות החקיקה המסוכנות של המפלגות החרדיות"

הגשר נבנה בשבת וליברמן מנצל להסתה
ח"כ אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשתיקת רוב חברי הכנסת החרדים, גשר יהודית שהביא למשבר פוליטי לפני כשלושה חודשים, נבנה לאורך כל השבת, כאשר במפלגות החרדיות שומרים על שתיקה ממושכת.

הגשר שאמור לחבר בין תל אביב לרמת גן צפוי להיבנות גם בחמש השבתות הקרובים, כאשר עיריית תל אביב מנצלת את השבתות ליום העבודה המועדף, כדי שלא יאלצו לסגור את נתיבי איילון באמצע השבוע.

הדבר הגיע כאשר במפלגות החרדיות סירבו לפעול למנוע את העבודות והסתפקו בהודעות לתקשורת בלבד, בה נכתב מטעם יו"ר וועדת הכספים חה"כ משה גפני, כי הוא יחוקק חוק בכנסת הבאה שלא יאפשר לבצע עבודות בשבת.

מי שניצל את ההזדמנות להסית שוב נגד הציבור החרדי בתקופת בחירות - הוא יו"ר 'ישראל ביתנו' חה"כ אביגדור ליברמן שכתב ברשת הפיסבוק, "כולנו אוהבים את השבת, אבל קדושת החיים היא מעל הכל. ולכן ישראל ביתנו תתנגד לכל שינוי חוקתי שלא יאפשר עבודות חיוניות בשבת".

ליברמן שמפלגתו מדשדשת על גבול אחוז החסימה ציין כי "רק נוכחות שלנו בממשלת הימין הבאה תוכל לעצור את יוזמות החקיקה המסוכנות של המפלגות החרדיות".

גשר יהודית אביגדור ליברמן הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד