כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא נעים

דוברו של נתניהו מצטרף לקמפיין העבודה

יוסי לוי, יועצו של נתניהו בבחירות 2009, עובר צד ומצטרף לצוות הקמפיין של אבי גבאי • רק לפני כמה חודשים התבטא לוי כי "נתניהו מתעסק עם דרדסים וכי מה שהוא שכח הם לא ילמדו לעולם - גם בעוד 30 שנה"

דוברו של נתניהו מצטרף לקמפיין העבודה
נתניהו ויועצו לשעבר, יוסי לוי צילום: נועם רבקין פאנטון

היועץ האסטרטגי והעיתונאי יוסי לוי הצטרף היום (ראשון) לקמפיין הבחירות של מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי.

לוי היה עיתונאי ב'מעריב' לשעבר והוביל את נתניהו לניצחון בבחירות 2009, כיועץ התקשורת שלו.

לוי אמר הערב: "אני גאה להצטרף לקבוצה איכותית של אנשים ובטוח שהגיע הזמן לחילופי שלטון בישראל".

לפני כמה חודשים אמר לוי בראיון לכותב השורות, בהתייחסו לקואליצית נתניהו, כי "ראש הממשלה מתעסק עם דרדסים. מה שהוא שכח הם לא ילמדו לעולם. גם בעוד 30 שנה. כולם בכיס של ביבי. ממש תיאטרון בובות".

"כולם מחוברים ליד שלו והוא מניע אותם איך שהוא רוצה. נתניהו בוחש בכל מפלגה בצורה אחרת. כל אחת בשיטות אחרות. וכל אחד מחפש לחטוף חתיכת בשר קטנה כדי להתקיים ממנה. טיפת כבוד. אבל בעצם לא קובעים כלום".

מאידך, כבר אז, במהלך הראיון שנתן, היה ניתן למצוא בדבריו ביקורת חריפה על התנהלותו של רה"מ נתניהו: "מה שמדהים זה שעובדים פה על אנשים שוב ושוב והם לא לומדים. לא מפיקים את הלקח הנדרש. כמה פעמים בנאדם מספר לך סיפורים, אחר כך מתברר כשקרן (במקרה הזה השקרן הוא נתניהו י.א) ואתה ממשיך להאמין?".

"כמה פתי יכול להיות בנאדם. הגבורה שלהם באה לידי ביטוי בעיקר במיקרופונים? שמה הם גיבורים? לא ראיתי אף פעם ראש ממשלה שזורע פחד ופאניקה בציבור וכל הזמן עובד על כולם. זה פשוט מדהים. די, מספיק".

נכון אמנם שמדובר בקמפיין ובעבודה לכל דבר, אולם בבחינת דבריו של לוי עולה כי במקרה שלו מדובר גם בשינוי בתפיסה הפוליטית שלו.

בתוך כך, הערב דווח בחדשות 13 כי שני אנשים נוספים שהיו בכוורת של נתניהו, יועז הנדל וצביקה האוזר - שפרשו על רקע סערה שהתחוללה בלשכת רה"מ - עשויים להצטרף למפלגת תל"ם בראשות בוגי יעלון, שכמובן תנסה להיות אופוזיציה לרה"מ בבחירות הקרובות.

אבי גבאי בנימין נתניהו יועץ תקשורת יוסי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד