י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הנער המיוחד חשף: משולם נהרי מסרב להצטלם איתי

התרגשות בכנסת לאחר ששבעה עובדי כנסת עם מוגבלות קיבלו הבוקר בטקס מרגש את כתב המינוי שלהם והצטרפו לציבור עובדי המדינה והכנסת הקבועים

הנער המיוחד חשף: משולם נהרי מסרב להצטלם איתי
הנער המיוחד עם יו"ר הכנסת צילום: באדיבות המצלם

התרגשות היום (ראשון) בכנסת לאחר ששבעה עובדי כנסת עם מוגבלות קיבלו הבוקר בטקס מרגש במעמד יו"ר הכנסת ושר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, את כתב המינוי שלהם והצטרפו לציבור עובדי המדינה והכנסת הקבועים.

בטקס שהתקיים במעמד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ, השר חיים כץ, הנהלת הכנסת, משפחה וחברים - קיבלו הבוקר שבעה עובדי כנסת עם מוגבלות את כתב המינוי שלהם והצטרפו לציבור עובדי המדינה הקבועים, כעובדי כנסת מן המניין.

שבעת העובדים שובצו על ידי אגף בכיר משאבי אנוש ופיתוח ארגוני ביחידות הכנסת השונות, בהתאם ליכולותיהם, בתפקידי סיוע מנהלי והם מועסקים בהעסקה ישירה בהתאם להסכם הקיבוצי החל על עובדי הכנסת בדירוג המנהלי.

היום, כשנתיים לאחר תחילת עבודתם קיבלו השבעה את כתבי המינוי שלהם והצהירו אמונים למדינת ישראל ולחוקיה.

אחד מעובדי הכנסת הדתיים, אמיתי יצהרי, המשמש כמחסנאי, התראיין הערב ל'החדשות' וגילה כי התחביב שלו הוא לעשות תמונות סלפי על חברי הכנסת, כאשר יש לו באמתחתו כבר 111 תמונות וחסרים לו תשעה.

יצהיר חשף כי מי שמסרב לעשות איתו סלפי בכל אופן הוא חה"כ משולם נהרי שאמר לו שזה איסור דאורייתא. "הוא אמר לי: "לא תעשה כל פסל וכל תמונה", אמר היום יצהיר.

יו"ר הכנסת יולי, יואל אדלשטיין, בירך את העובדים ואמר: "עבודת הפרלמנט חשובה מאוד וחשוב מאוד שלפיד הדמוקרטיה ימשיך לדלוק, אך שום דבר לא היה קורה אלמלא העובדים המצוינים שעוזרים לנו למלא את תפקידנו".

משולם נהרי ילדים מיוחדים יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד