י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הערב זה קורה

המפכ"ל שסוכל, יציג את מצע מפלגתו

לאחר שכבר הכריז על נכונותו להיכנס למערכת הפוליטית ולהתמודד עם מפלגה חדשה לכנסת, הערב יציג גל הירש את מצע המפלגה, במה היא שונה מהאחרות ועם מה היא בא לגרוף את קולות המצביעים

המפכ"ל שסוכל, יציג את מצע מפלגתו
תא"ל גל הירש צילום: יח"צ

הערב (שני) תא"ל במיל' גל הירש יציג את קווי היסוד של המפלגה בבית מורשת יהדות תימן בראש העין.

האיש הפך למפורסם לפני שלוש וחצי שנים, כאשר הוצג כמועמדם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, כמפכ"ל המשטרה, אולם המינוי סוכל בעקבות פתיחת חקירה משטרתית נגדו, חקירה שעוררה ביקורת רחבה וגם מחאות רחוב, לאחר שחלק מהתיקים נסגרו בינתיים, בעוד האחרים נסחבים תוך עינוי דין משווע.

קודם לכן, פיקד הירש על יחידת שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים - רבים מהם עלומים. הוא נפצע קשה במארב מחבלים, עבר שיקום ארוך ושב לשרת למרות נכותו.

במהלך שירותו תכנן את מבצע "חומת מגן" ואת הקמת גדר הביטחון בקו התפר, פיקד על בית הספר לקצינים - בה"ד 1 והוביל בו רפורמות שונות שעד היום חלק בלתי נפרד מבית הספר לקצינים. הוא פיקד על אוגדת הגליל במלחמת לבנון השנייה, כיהן כסגן מפקד פיקוד העומק ועמל על הקמת הפיקוד.

לאחר שירותו הצבאי עסק ביזמות ובפיתוח טכנולוגיות בשירות הציבורי והפרטי. הוא מייסד ומנכ"ל חברת אג'יליטי-קונספט בע"מ, שימש יועץ בכיר לחברת דפנסיב-שילד החזקות בע"מ. כיום משמש הירש כיו"ר "המכון למנהיגות העתיד" .

בימים אלה מתמודד הירש לכנסת ה-21 עם מפלגתו החדשה 'מגן', שמטרתה המרכזית לאחות את השסעים בחברה הישראלית.

האולם בו ינאם הערב הירש

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרכב הרשימה יפורסם לקראת הגשת רשימות המועמדים ב-20 בפברואר - עוד פחות מחודש.

יצוין כי טרם ברור האם הוא מתכוון לרוץ לבדו עד היישורת האחרונה או שמא ישתבץ באחת המפלגות הקיימות כבר במירוץ בכדי להגדיל את סיכויו להיבחר לכנסת.

בינתיים הירש מגייס את הצוות שילווה אותו לאורך קמפיין הבחירות. עד כה נודע כי מי שידברר את המפלגה, הוא איש התקשורת הוותיק חיים זיסוביץ ומי שידברר אותו לתקשורת החרדית, הוא איש התקשורת החרדי יענקי פרבר.

גל הירש בחירות 2019 מצע קמפיין בחירות מגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד