י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מה שקורה בליכוד

השרה: "אם תצביעו לה, אתם סמרטוטים"

הפריימריז מתקרבים בצעדי ענק ועמם צפים התככים והיריבויות בין השרים והח"כים בתנועת 'הליכוד', אחת הקשות בהן, היא יריבות בין השרה רגב לשרה גמליאל שמגיעה לכדי ניסיון לחיסול פוליטי | האם זה יצלח? נגלה בעוד כשבוע

השרה: "אם תצביעו לה, אתם סמרטוטים"
הליכוד צילום: גילי יערי, פלאש 90

"אם יהיה כאן קול אחד לגילה גמליאל – אתם סמרטוטים", כך צוטטה שרת התרבות מירי רגב מ'הליכוד' על ידי הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן חדשות'.

על פי דיווחו, השרה רגב הממוקמת כיום במקום החמישי ברשימת 'הליכוד', אמרה את הדברים לפעילי ליכוד כנגד חברתה השרה לשוויון חברתי ומגדרי ח"כ גילה גמליאל, כאשר בין השתיים שוררת יריבות קשה ומרה שכבר סוקרה בעבר.

מלשכת השרה נמסר לכתב, כי "לצערנו הרב, בתקופת הפריימריז רס"ן שמועתי מועלה לדרגת סא"ל. אין לשרה רגב כל כוונה להתייחס לרכילות זולה ולאמירות המנסות לפגוע בה. השרה רגב בטוחה שמתפקדי הליכוד יבחרו את הנבחרת הטובה ביותר ולא יהיו מושפעים מרכילויות. השרה רגב מאחלת הצלחה לכל המתמודדים".

נציין כי הפריימריז שיקבעו את סדר רשימת 'הליכוד' לכנסת הבאה, יתקיימו ביום שלישי הבא ר"ח אדר א', וככל שהמועד מתקרב, גובר הלחץ בין השרים והח"כים המכהנים העושים כל שביכולתם להשתדרג ולהתברג במקום ריאלי, כדי להמשיך ולהשפיע גם בכנסת הבאה.

השרה רגב הידועה כאחת שמרבה להתבטא ללא רסן, טענה בשבוע שעבר בפני פעילי ליכוד, כי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הממוקם במקום השלישי ברשימת 'הליכוד' מנסה למחוק אותה בפריימריז, כאשר הוא מחזיק בכוח רב ובאלפי מצביעים לטובתו. היא קראה שלא לתמוך בו בפריימריז, אך בקשתה נדחתה, כך דיווח שמש ב'כאן חדשות'.

לעומת המתעמתים, יש מי שבחר באסטרטגיה מבריקה ובקמפיין נקי. מדובר בשר לביטחון פנים גלעד ארדן, הממוקם כיום במקום השני אחרי נתניהו, כאשר מידי כמה שעות הוא משחרר סרטון משעשע, בו הוא מונה את הישגי חבריו השרים וחברי הכנסת ועל הדרך קורא בסופו להצביע עבורו.

עד כה פרסם ארדן כמעט עשרה סרטונים כאלה על שרים וח"כים שונים, שכבר הפכו לויראלים ויש מי שמגדירים עצמם "מכורים" אליהם. מי שעדיין לא זכה לסרטון תמיכה מארדן, הוא גדעון סער, העושה את דרכו בחזרה וצפוי להדיח את ארדן מן המקום השני, שהיה שייך לו בפעמים שהתמודד בפריימריז.

מירי רגב גילה גמליאל פריימריז בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד