ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הליכודניקים זועמים

מתקפה נגד רוני אלשיך: "הרסת את המשטרה - לך הביתה, שתוק"

לאחר שהתבטא בתיקי נתניהו ואמר כי אינו רואה מצב שלא יוגש נגדו כתב אישום, בכירי 'הליכוד' יוצאים הבוקר במתקפה נגד המפכ"ל לשעבר: "מפתיע אותי כל פעם מחדש, היהירות, ההתנשאות שלו", אמר יו"ר הקואליציה | השר לוין הגדיר: "עושה מעשים שלא ייעשו וחסרי תקדים"

מתקפה נגד רוני אלשיך: "הרסת את המשטרה - לך הביתה, שתוק"
אלשיך/אמסלם/לוין צילום: גילי יערי ותומר נויברג, פלאש 90

מתקפה חריפה מצד בכירי 'הליכוד' כלפי המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, לאחר שהתבטא אמש בכנס INSS באומרו, "מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד".

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת 'הליכוד' חבר הכנסת דודי אמסלם שכבר תקף את אלשיך גם בתקופת כהונתו, עלה הבוקר (שני) למתקפה נגד דבריו בראיון לאריה גולן ברשת ב': "הבן אדם הזה הרס את משטרת ישראל. גמרת את התפקיד – לך הביתה, שתוק".

"קודם כל הבנאדם הזה מפתיע אותי כל פעם מחדש, היהירות, ההתנשאות שלו", אמר יו"ר הקואליציה.

"חוצפה ועזות מצח, בן אדם שניהל את החקירה. הוא בא אתמול כמפכ"ל ומספר על היועמ"ש מתוך חומרים שלכאורה הוא יודע. לכל בנאדם יש זכות להליך הוגן והוא באופן גס רומס את כל מי שחושב לסגור תיק לראש הממשלה", טען.

לגבי החשדות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר אמסלם, "מי שמשגע את כל המערכת שלוש שנים זה השמאל והתקשורת. כל מה שאנחנו אומרים לא חשוב, אתם מדברים רק על חקירות נתניהו. יש פה מצוד, כשיש מצוד משהו לא תקין".

אמסלם לא היה לבד, גם שר התיירות יריב לוין, המקורב לנתניהו התראיין בגלי צה"ל ונשאל על אודות דברי המפכ"ל בדימוס, "עושה מעשים שלא ייעשו וחסרי תקדים. זה רק מעיד איך הוא עבד כשהיה בתפקיד", השיב השר.

הוא הוסיף ותקף: "אלשיך הפך את תפקידו לאג'נדה אישית נגד רה"מ בנימין נתניהו. אומר את דבריו רק כדי ללחוץ על היועמ"ש לקראת החלטתו".

גם חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' שהתראיין מאוחר יותר בתחנה הגיב לדבריו של אלשיך ועקץ, "יש אנשים שלא יודעים לפרוש".

נזכיר, המפכ"ל לשעבר אלשיך השתתף במשאל, בכנס INSS של המכון למחקרי ביטחון לאומי, במהלכו נשאל גם על אודות עתידן של תיקי נתניהו והשיב כי "אין למשטרה יכולת כלל לתפור תיק לנתניהו. הקפדתי בחקירות נתניהו שלא לצפות בהן און ליין".

עוד אמר וזו האמירה שהקפיצה את הליכודניקים, "הראיות הן אלה שידברו, אין לי ספק. אני מתקשה לראות מצב שלא יגישו אישום על שוחד נגד נתניהו".

דודי אמסלם הליכוד חקירות נתניהו רוני אלשיך יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד