כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הקרב מחריף

הרבי מבעלזא לא ישתתף בכנס של 'אגודה'

באם לא תהיה הסכמה על הצבת נציג חסידות בעלזא במקום השלישי, הרי שהאדמו"ר מבעלזא לא ישתתף בכנסיה של 'אגודת ישראל', שאמורה להתקיים בסוף השבוע בנתניה | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים מאחורי הקלעים | וגם, מדוע ויתרו בבעלזא לויז'ניץ בקדנציה החולפת 

הרבי מבעלזא לא ישתתף בכנס של 'אגודה'
ט"ו בשבט בחצר בעלזא צילום: שוקי לרר

הקרב הפנימי בתוך 'אגודת ישראל' עולה שלב: ימים לפתיחת הכנסייה של 'אגודת ישראל' בנתניה, נראה כי בחסידות בעלזא צפויים להחרים את הכינוס, כך שגם האדמו"ר מבעלזא צפוי שלא לקחת חלק בוועידה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נכון לשעה זו, נציגי החסידות טרם אישרו הגעה לוועידה שתיפתח ביום רביעי, כאשר גם בביתו של האדמו"ר לא אישרו את השתתפותו בישיבה יחד עם יתר האדמו"רים והרבנים בראשות חברי המועצת. 

בימים האחרונים העבירו בחסידות בעלזא דרישה רשמית לראשי 'אגודת ישראל', סגן השר יעקב ליצמן ומזכ"ל התנועה חנוך זייברט, את דרישתם לקבל את המקום השלישי ברשימת 'אגודת ישראל' והחמישי ברשימה המאוחדת לכנסת ה-21. 

בבעלזא אומרים ל'בחדרי חרדים' כי הסיבה שלא העבירו את הדרישה בקדנציה הקודמת, היא נטו הכרת הטוב לחה"כ מנחם אליעזר מוזס המקורב לחסידות, אך כעת שנציג ויז'ניץ הוחלף, הם דורשים את המקום המגיע להם ביושר ובדין. 

יצוין כי בבעלזא ממתינים לתשובות מראשי 'אגודת ישראל', אשר אמורים להתקבל בשעות הקרובות, כאשר באם לא יימצא פתרון יצירתי לסיום הסאגה הפנימית, הנציגים אכן לא ישתתפו בכינוס הצפוי בימים רביעי וחמישי הקרובים.

חסידות בעלזא חסידות ויז'ניץ אגודת ישראל רשמה לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד