י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הצלחה חסרת תקדים לאתגר הברכות השלישי של פריגת

משחק ברכות אטרקטיבי, אלפי משתתפים ושמונה זוכים מאושרים במגש פירות יוקרתי לט"ו בשבט

הצלחה חסרת תקדים לאתגר הברכות השלישי של פריגת
קערת פירות צילום: pixsabay

פריגת, מותג משקאות הפרי המוביל בישראל, מסכם בהצלחה חסרת תקדים את אתגר הברכות 3 שהסתיים בימים אלו, ובמסגרתו זכו עשרות משתתפים במגש פירות מיוחד לקראת ט"ו בשבט.

בפריגת מספרים על היענות נלהבת לאתגר הברכות הייחודי שנערך זו השנה השלישית, והפעם במתכונת שונה ומאתגרת. במשך ימי הפעילות נכנסו לאתגר הברכות אלפי משתתפים שניסו את מזלם במשחק המיוחד. מתוכם, זכה בכל יום בפרס הגדול המשתתף שענה נכון והכי מהר על האתגר.

פריגת מביאה כבר למעלה מ-70 שנה טעמי פרי עסיסיים לצרכנים בישראל. מגוון המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א מאפשרת לצרכנים ליהנות ממשקאות קלים ללא חומרים משמרים ובמגוון טעמי פרי עסיסיים וטעימים.

אתגר הברכות הגדול של פריגת נערך כבר שלוש שנים לקראת ט"ו בשבט, שבו לפירות ולברכות יש מקום של כבוד על השולחן. אתגר הברכות 3 נערך השנה במתכונת שונה ומרעננת, אתגר את המשתתפים בנושא הברכות והעניק להם הזדמנות לזכות בפרס שמותאם במיוחד לט"ו בשבט.

ההיענות הגבוהה לפעילות והתגובות הנלהבות של הזוכים הצביעו על הנאה רבה של המשתתפים מהמשחק הדיגיטלי החדשני והמרענן של השנה הנוכחית.

פריגת מודה לכל המשתתפים באתגר הברכות 3 ומאחל להם ולכל הזוכים המשך הנאה ממגוון משקאות פריגת בטעמי פירות טעימים ועסיסיים ובכשרות מהודרת של הרב לנדא שליט"א.

פריגת ברכות טו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד