כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תמיכה חרדית

צפו: זו בקשת ראש הממשלה מרובינשטיין

ראש הממשלה נתניהו הגיע לגוש עציון היום ופגש בראשי היישובים בסביבה | ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין הביע בו תמיכה, אך נתניהו לא הסתפק בכך וביקש ממנו להצהיר על כך ברבים

צפו: זו בקשת ראש הממשלה מרובינשטיין
נתניהו ורובינשטיין צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור מיוחד ונדיר בגוש עציון, בכדי לעקוב מקרוב אחרי התקדמות הישוב החדש שיוקם לטובת מפוני נתיב האבות.

מי שניצל את המעמד, הוא ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, שהודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על פעילותו למען בניית המרכז המסחרי בעירו.

"מודה לך על אישור אזור התעשייה היער האנגלי", אמר רובינשטיין לנתניהו והוסיף, "אני מבקש ממך בשם כל תושבי העיר ביתר שתמשיך להיות ראש הממשלה". נתניהו השיב: "אני מבקש שתגיד את זה ברבים".

נתניהו הצהיר בדבריו כי, "ככל שהדבר תלוי בי, לא תהיה עוד עקירת יישובים או הפסקת יישובים - אלא ההפך הגמור. ארץ ישראל שלנו, ותישאר שלנו. מה שנפל יקום, זה שלנו, אנחנו בונים כאן, ואתם חיים כאן".

עוד אמר נתניהו, "שואלים אותי כל הזמן איך אתה עומד בכל החקירות והמתקפות על המשפחה שלך. אני עומד בזה בזכות המקום הזה -תחושת השליחות שיש לכם. חזרנו למולדת, לנתיב האבות. אברהם, יצחק ויעקב עברו פה. אנחנו פה 3000 שנה, חזרנו לארץ ולמולדת".

בנימין נתניהו מאיר רובינשטיין ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד