י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מחאה רגשית נגד הצביעות"

איש השמאל חושף: הפעם אצביע לנתניהו

איש השמאל הודיע: אצביע לנתניהו "בגלל העוול שעושים לו" • שמאי הוסיף: "יש כמה עיתונאים בכירים מהשמאל שבשיחות פרטיות החלטנו להצביע לנתניהו"

איש השמאל חושף: הפעם אצביע לנתניהו
שונא את אלה ששונאים אותו. שמאי צילום: צילום מסך, ערוץ 20

איש השמאל, העיתונאי עו"ד ארי שמאי, הודיע אמש (שני) כי בבחירות הקרובות הוא יצביע למפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו.

בפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק שלו, כתב שמאי: "מהרבה סיבות החלטתי, ונמאס לי להסתיר זאת. בבחירות הבאות אני מצביע לליכוד".

מאוחר יותר התראיין שמאי לערוץ 20 ופירט יותר בהרחבה את הסיבה שנטש את השמאל לטובת הצבעה לנתניהו:"אני מצביע ליכוד לא כי הפכתי איש ימין", אמר,  "אני עדיין בעד ללמד את מה שקרה בנכבה בבתי ספר, אני עדיין חושב שמפעל ההתנחלויות של חבריי היה עוול לסיכוי של שלום".

"אני עדיין חושב שהייתי מוכן להחזיר המון שטחים כולל בעיר מסויימת קדושה בשביל שלום אמת. אני אצביע בנימין נתניהו – חצי הצבעה רגשית הייתי ילד ליכודניק וחצי בגלל העוול שעושים לו".

ומה בכל זאת גרם לשמאי לערוק לליכוד? "זה לא שאני אוהב את הליכוד – אני שונא את אלה ששונאים אותו", הסביר, "קשה לי לראות את העוול. קשה לי לראות הרדיפה. זו מחאה רגשית נגד הצביעות ונגד הצדקנות ונגד הרדיפה האובססיבית".

עוד הוסיף שמאי: "יש כמה עיתונאים בכירים מהשמאל שבשיחות פרטיות החלטנו להצביע לנתניהו. אני הראשון שהיה לי פשוט את האומץ להגיד את זה".

שמאי הוסיף נקודה נוספת שהובילה לשינוי בעמדתו: "ידו של נתניהו על הדק המלחמות קשה מאוד. בנימין נתניהו הוא אדם שחוסך בדם חיילים. לי חשוב לחסוך בדם חיילים".

בנימין נתניהו ארי שמאי שמאל הליכוד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד