י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אומנות צרופה בדירה מרהיבה

בסוף השבוע שעבר, השיקו יזמי פרויקט ג'רוזלם אסטייטס בשנלר את שיתוף הפעולה הייחודי עם אוצר האומנות מוטי מנדלוביץ והגלריה שלו Judaica-masterpieces באירוע רב רושם בתוך חלל דירה בבניה, הצמודה לדירה לדוגמה

אומנות צרופה בדירה מרהיבה
הדירה המעוצבת צילום: בועז בן ארי

בסוף השבוע שעבר, השיקו יזמי פרויקט ג'רוזלם אסטייטס בשנלר את שיתוף הפעולה הייחודי עם אוצר האומנות מוטי מנדלוביץ והגלריה שלו Judaica-masterpieces באירוע רב רושם בתוך חלל דירה בבניה, הצמודה לדירה לדוגמה.

משרד היח"צ קוביס תקשורת כהלכה, הפך את קומת הדירה לדוגמה לגלריית אמנות מעוצבת, בה הוצגו עשרות יצירות יהודיות מרהיבות של טובי וחשובי אמני היודאיקה. עם מוזמני האירוע נמנו רכשי הדירות בפרויקט, ולקוחות פוטנציאליים שבאו להתרשם מהדירה לדוגמה ומהאמנות המוצגת בה ובמתחם גלריית הפופ אפ שנבנתה במיוחד לערב זה.

על כוס יין משובח לצד מנות פינגר פוד וצלילי כינור, פגשו הבאים את היזמים עקיבא זורייבין מחברת ISA Group  ונציגי חברת Valimer international inc.

אוצר האמנות מוטי מנדלוביץ והאמנית מרים מאס ליוו את המבקרים בהסברים ופרטים על יצירות אמנות ייחודיות שחלקן הוצגו לראשונה באירוע.

פרויקט היוקרה הירושלמי ג'רוזלם אסטייטס, מפיק לעיתים אירועים ססגוניים ותקדימיים עבור לקוחותיו. האירוע הפעם ממחיש ומהדק את הקשר בין אמנות למיזם בניה יחיד מסוגו, ששם דגש על אסתטיקה, דיוק, יופי וחוויה, פרטים קטנים שהופכים את ג'רוזלם אסטייטס ליצירת אמנות בפני עצמה.

אמנות דירה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד