כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עורך הדין פורש ממשרדו של וינרוט ומתמזג עם עו"ד בן צור

יוצא לדרך חדשה: בכיר משרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל - מתמזג עם משרד המייצג שורת בכירים במשק הישראלי • מדובר באחד המשרדים המובילים בישראל, המייצג בין היתר את אפי נוה

עורך הדין פורש ממשרדו של וינרוט ומתמזג עם עו"ד בן צור
עו"ד דודו ג'והן צילום: יח"צ

יוצא לדרך חדשה: בכיר משרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל, עוה"ד דודו ג'והן, מתמזג עם משרד עוה"ד בועז בן צור המייצג שורת בכירים במשק הישראלי, ובהם גם את אפי נוה שפרש מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין וכן את הנגיד דן גרטלר.

המשרד נחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחומים שונים. המשרד יתמזג עם עו"ד ג'והן וצוות של שבעה משפטנים בכירים ממחלקת הנדל"ן של משרד י. וינרוט, כאשר המשרד צפוי להפוך תוך זמן קצר לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום הנדל"ן. 

אחר שני עשורים במשרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל, החליט השותף הותיק, עו"ד דודו ג'והן, לפרוש מהמשרד היוקרתי ולהתמזג עם משרד בעז בן צור.

בשנת 2000 נכנס לראשונה למשרדו של וינרוט ולאחר מכן, בשנת 2007, הפך לשותף פעיל במשרד כשהוא מקים את מחלקת הנדל"ן.

במהלך השנים, כך נודע, קיבל עו"ד ג'והן מגוון הצעות ממשרדים מובילים בישראל כדי לעמוד בראש מחלקות הנדל"ן אצלם, אך תמיד סירב להצעות השונות מפני כבודו של עו"ד וינרוט ז"ל.

כעת, לאחר שנפטר ממחלה קשה והמשרד חווה גל עזיבות של בכירי המשפטנים בו, החליט עו"ד ג'והן לצאת לדרך חדשה יחד עם צוות המשפטנים שלו שמתמחים בענף הנדל"ן. 

עוד נודע כי לקוחות הנדל"ן במשרד י. וינרוט ממשיכים לצעוד עם עו"ד ג'והן למשרד החדש. בין הלקוחות הבולטים במגזר החרדי ניתן למנות את מתחם שנלר בירושלים, מתחמים בבית שמש ואלפי יח"ד ברחבי הארץ שמיוצגים ע"י המשרד.

בנוסף, מייצג עו"ד ג'והן שורת עסקי נדל"ן מסחרי ונדל"ן למגורים ברעננה, הרצליה, נתניה, נס ציונה ולוד. הפרויקטים השונים אותם הוא מייצג, עוברים יחד אתו למשרד החדש במגדל הארבעה שמתפרס על פני קומה שלמה. 

ג'והן נחשב לאחד מעורכי הדין הבכירים בישראל ולדמות ידועה בענף הנדל"ן. במהלך השנים היה חתום על העסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר במגזר החרדי והיה הראשון שפתח מחלקת נדל"ן במשרד עוה"ד י.וינרוט. ג'והן הנו השותף הוותיק ביותר במשרד של וינרוט והיה איש אמונו לאורך שני עשורים.

את מחלקת הנדל"ן פתח יחד עם יעקב וינרוט ז"ל עוד בשנת 2009, כאשר הוא זוכה לתמיכה וגיבוי מלא של המורה שהפך לשותף. המחלקה נחשבה לאחת המחלקות הדומיננטיות במשרד ושמה יצא בקרב מובילי דעת הקהל ואנשי הנדל"ן הבכירים כאחת ממחלקות הנדל"ן היוקרתיות והמובילות בישראל. 

משרד בן צור, אליו התמזג משרדו של עו"ד ג'והן, נחשב כיום לאחד ממשרדי הליטיגציה הטובים בישראל. הוא נמנה על המשרדים המובילים בישראל ומדורג באופן עקבי בצמרת הדירוגים המקצועיים.

המשרד מייצג גופים בולטים במשק, כגון: חברות ציבוריות כמו אי.די.בי פתוח, אל על, אינטל, מגה, מלונות פתאל, גולן טלקום, אמבלייז, אפריקה ישראל ודלק; חברות ביטוח כלל, מגדל, מנורה והפניקס; חברות בתחום הדלק, התשתיות והתיירות.

כמו כן: איש העסקים ארנון מילצ'ן; קרנות פנסיה; מפלגת יש עתיד; ארגוני עובדים (ההסתדרות הכללית, ארגון המורים); לשכת עורכי הדין; מועדון הכדורגל הפועל תל אביב; אנשי עסקים פרטיים; אישי ציבור לרבות שרים וחברי כנסת; אמנים; האוניברסיטה העברית ומוסדות השכלה גבוהה נוספים ועוד.

ממשרד עו"ד ד"ר י. וינרוט ושות' נמסר כי ההיפרדות ממחלקת הנדלן נעשתה בהסכמה ואינה פוגעת בפעילות המשרדית השוטפת.

"משרד וינרוט מצוי בימים אלה בתנופת התחדשות מבורכת וכחלק מכך מפתח מחלקות ואפיקים חדשים, לרבות בתחום הנדלן. המשרד מאחל הצלחה לעו"ד ג'והן בדרכו החדשה" נמסר.

זמן קצר לאחר פטירתו של עו"ד וינרוט, עורכי הדין עמית חדד ועו"ד אריאל רוט, השותפים במשרדו, הודיעו על החלטתם לפרוש ממשרדו של המנוח ז"ל ולהקים משרד חדש ועצמאי שייקרא "חדד רוט ושות'". 

אל עו"ד חדד ועו"ד רוט הצטרפו חלק מעורכי הדין המובילים ממשרד וינרוט ובכלל כך, עו"ד תמר פולק, עו"ד אליהו וייס, עו"ד נועה מילשטיין, עו"ד אביחי יוסף ועוד. אולם, כ-20 עורכי דין נשארו במשרד.

יעקב וינרוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד