י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בא בגישה מחבקת

הירש: נוח להשתמש בחרדים כשק חבטות

הדמות הצבאית שנרמסת בידי רשויות האכיפה, משגרת מסר מרגיע לציבור החרדי בנושא חוק הגיוס ומבהיר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "חייל שגויס בכפיה לא מתפקד, אנחנו נמצאים בתהליך של רצון מצד החברה החרדית להשתלב" ומוסיף, "זו לא הדרך של מפלגת מגן"

הירש: נוח להשתמש בחרדים כשק חבטות
גל הירש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהשיק ביום שני את מפלגתו 'מגן', תא"ל גל הירש, שאינו מתבייש לומר "אני משתייך לצד הימני במפה הפוליטית" והצהיר במהלך השקת מפלגתו כי ברשימתו תהיה גם דמות חרדית, מבהיר במעין שיחת הרגעה ל'בחדרי חרדים' כי "אנחנו לא צריכים להיכנס עם דחפור בכוח, כדי לחוקק חוק גיוס שיביא חרדים בכפיה לצבא, חייל שגויס בכפיה לא מתפקד, אנחנו נמצאים בתהליך של רצון מצד החברה החרדית להשתלב בעשיה ובתרומה למדינה, יש הרבה סוגי תרומות שאפשר לתרום, שרות לאומי, ועוד שלל דרכים, ההשתלבות כבר מתבצעת וצריכה להמשיך בדרכי נועם".

"הצבא הוא זה שיחליט על הצרכים שלו, ולא פוליטיקאים שרוצים לנצל את נושא הגיוס כדי לגרוף מנדטים, נוח להשתמש בחרדים כשק חבטות כדי להביא קולות בקלפי, זו לא הדרך של מפלגת מגן", כך הירש.

יצוין כי מאז הציג את מפלגתו זומן להתראיין בשלל כלי תקשורת, בהם רדיו 103FM.

בראיון לאיילה חסון אמר הירש: "36 שעות אחרי שפורסם שאני שוקל להיכנס לפוליטיקה, פרסמו נגדי חקירות בענייני מס. הרדיפה אחריי נמשכת".

הוא סיפר כי "הסיכול שלי החל שעות אחרי שהוכרז על המינוי שלי למפכ"ל המשטרה. תת-ניצב במשטרה אמר זאת בקולו בוועדת הפנים של הכנסת".

יו"ר 'מגן' מאשים: "שעות אחרי ההכרזה על המינוי שלי למפכ"ל היה מי שהתחיל לחפש חומרים. ראש אגף חקירות מני יצחקי, בתיאום עם היועמ"ש ויינשטיין, שלא רצה לראות מפכ"ל שבא מחוץ למשטרה, כולם יחד, יחד עם בעלי אג'נדה ואינטרסים, שלא רצו לראות מפכ"ל שלא חייב כלום לאף אחד".

"מאז שסיכלו את המינוי שלי למפכ"ל המשטרה, הנזק שנגרם לי נורא. קשה להתפרנס וקשה לחיות ונגזלה ממני הזכות לשרת את הציבור, כי יש מי שמקפיד שהחקירה תימשך כבר שנה רביעית, למרות שאחת מהן כבר נסגרה. לכן אני פונה לעם שיבחר בי להמשיך לשרת אותו", מבהיר הירש בראיון ל-103FM.

"קמפיין ההשחרה שלי נמשך 30 יום ברצף, בריכוז מאמץ, כדי לוודא שאני לא אמונה למפכ"ל משטרה. הרבה אנשים השקיעו בזה הרבה מאמץ. החקירות שנפתחו נגדי בשיתוף פעולה של גורמים שונים במערכת, נועדו לחסל את הסיכוי שלי להתמנות", אמר הירש לסיום.

גל הירש מגן בחירות 2019 גיוס חרדים לצה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד