י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ויהי ממחרת

הנאום > אהוד ברק: "גנץ לא נראה טבעי" | ביטן: "לא מודאגים"

בני גנץ נהנה תקופה ארוכה מהשתיקה וכעת לאחר שנאם במשך כחצי שעה, פרש את משנתו בשלל הנושאים והכריז על ריצה לראשות הממשלה, הוא סופג ביקורות מימין ומשמאל | אהוד ברק סבור כי "התנאי הראשון שלא יהיה המשך שלטון נתניהו" | "אנחנו לא במנזר השתקנים"

הנאום > אהוד ברק: "גנץ לא נראה טבעי" | ביטן: "לא מודאגים"
ברק/גנץ/ביטן צילום: גילי יערי/תומר נויברג, פלאש 90

למחרת הכרזתו של יו"ר 'חוסן לישראל' בני גנץ, על ריצתו לראשות הממשלה והצגת מצע מפלגתו, התקשורת בישראל ממשיכה לדוש ולפרשן את תוכנו והאם הוא באמת אלטרנטיבה שלטונית או עוד גימיק כמו קודמיו.

"חיבורים הם הדבר הנכון, התנאי הראשון שלא יהיה המשך שלטון נתניהו, זה שבתוצאות הבחירות יוקם גוש חוסם", כך אומר ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק בראיון לאסתי פרז ברשת ב'.

ברק הוסיף ואמר, "גנץ לא נראה טבעי בתוך הדבר הזה. אנשים לא סובלים את הפוליטיקאים. זה שהוא לא נראה פוליטיקאי רק מוסיף לו".

לדבריו, "ראינו יותר מדי זמן פוליטיקאי משופשף שהכל מאחוריו אחיזת עיניים – קוראים לו נתניהו. מה שהיה חסר בנוף הציבורי בישראל זה אופוזיציה. ניסיתי לסייע בדבר הזה והצלחתי חלקית".

יו"ר הקואליציה לשעבר חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד', עלה גם הוא להתראיין בתכנית והציג את תחושת תנועתו: "ניגוד אליו אנחנו לא במנזר השתקנים. 99% מהקולות הוא לוקח מהמחנה השני - אנחנו לא מודאגים בכלל. הנאום של אתמול, שהיה מוחצן מאוד - בסוף זה נאום. כתבו לו מה להגיד ולומר, אבל כשהוא יצטרך לעמוד מול עיתונאים ולענות על שאלות הוא לא יצליח".

בני גנץ אהוד ברק דוד ביטן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד