י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לפני שברחו

חשודים בגניבת הענק נעצרו ברגע האחרון

התפתחויות בגניבת הענק: רגע לפני שנטשו את ישראל, על גבול ישראל ומצרים, נלכדו החשודים בגניבת מזוודת היהלומים מבורסת היהלומים ברמת-גן

חשודים בגניבת הענק נעצרו ברגע האחרון
החשוד עם המזוודה צילום: צילום מסך

המשטרה ובקרת הגבולות עצרה אתמול (שלישי) במעבר טאבה בגבול ישראל-מצרים חוליה מקולומביה החשודה כי גנבה שלשום (שני) מזוודה עם יהלומים בשווי של עשרות אלפי דולרים מהבורסה ליהלומים ברמת גן מיהלומן ישראלי, בזמן תערוכת היהלומים הבינלאומית שהתקיימה בבורסה. זאת, לאחר שמערך האבטחה של הבורסה הזעיק בזמן אמת את חוקרי משטרת מרחב דן ומסרה לה את תמונתו של החשוד.

לדברי נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "אנו מברכים על הפעולה של כוחות הביטחון ועל שיתוף הפעולה של הבורסה עם משטרת ישראל ובקרת הגבולות שהוביל למציאתם המהירה של החשודים. מערך האבטחה של הבורסה הישראלית ליהלומים הוא מהטובים בעולם וימשיך לעשות את כל הנדרש כדי לשמור על ביטחונם ורכושם של חברי הבורסה והקניינים ועל היהלומים והתכשיטים".

מערך האבטחה של בורסת היהלומים איתר ביום שני היעלמות תיק עם יהלומים בשווי נטען של עשרות אלפי דולרים בעת התערוכה הבינלאומית ברמת גן. תוך דקות מרגע הדיווח על היעלמות התיק, נבדק האירוע על-ידי צוות האבטחה של הבורסה וכל הפרטים הרלוונטיים לאירוע הועברו למשטרת מרחב דן שפתחה מיד בחקירה, וכן לבקרת הגבולות.

הבורסה ליהלומים ברמת גן קיימה השבוע, מיום שני עד היום, את תערוכת היהלומים הבינלאומית – האירוע השנתי הגדול של ענף היהלומים. בתערוכה השתתפו כ-400 קניינים מרחבי תבל – שיא של כל הזמנים בתערוכת יהלומים בישראל. במהלך התערוכה ייפתח מרכז ראשון מסוגו שבו יתקיימו מכירות פומביות פתוחות של יהלומים (Auctions).

בורסה ליהלומים מעבר גבול משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד